טרור ברחוב בקריית חיים: רוכב אופנוע חבוש קסדה תקף אישה קשות בשעה שניסה לגנוב את כלב הפומרניאן שלה

כ': "אני לא יודעת מאיפה מצאתי את הכוחות להילחם בו ולא לוותר תוך כדי שהוא אוחז בכלב ומסרב להניח לו... צרחתי בקריאות עזרה ורק כשהגיעו אנשים הוא נלחץ והניח לי."

כ.פ מקריית חיים בחיפה טיילה בערב ליד ביתה בקריה עם הפומרניאן שלה כאשר באמצע הרחוב נעצר לידה רוכב אופנוע עם קסדה על הפנים, תקף אותה וניסה לגנוב את הכלב הפומרניאן המיוחד שלה. כ' הגיבורה שלא הסכימה לוותר על הכלב האהוב שלה נלחמה בתוקף במשך שלוש דקות שנראו לה כמו נצח כשהוא מכה בה ללא הרף. כ' צעקה 'הצילו' ותושבים מהאיזור ששמעו את הצרחות הגיעו למקום בחשש שמדובר בפיגוע ואף הזמינו את כוחות הביטחון, למקום הגיעו שלוש ניידות ושני אמבולנסים כשהשוטרים עוצרים את החשוד ולוקחים אותו לחקירה. כ' הגישה תלונה נגדו במשטרה וכעת נחכה לראות מה תעשה מערכת החוק בנידון.

כ' בראיון לניוזים צפון: "גם לפושעים הכי גדולים היה פעם כבוד ולא נגעו בנשים וילדים, מה קורה פה? הוא הרביץ לי בבעיטות ומכות לגוף, היו לי שתי שקיות קניות שהתפזרו לכל עבר, הוא היה עם קסדה על הראש כל הזמן, נשכבתי לו על האופנוע שלא ייסע עם הכלב שלי. הכלב היה ביד אחת שלו וביד השנייה הוא הרביץ לי וניסה לעלות על האופנוע … אני הולכת לקנות גז מדמיע להגנה עצמית. מזל שהגיעו תושבים למקום אחרת הוא היה גומר אותי. הוא לא שיחרר עד שהמשטרה הגיע. זה היה מאוד מאוד מפחיד."

וכך כתבה כ.פ בפוסט מצמרר… "אתמול בערב חוויתי את אחת החוויות הקשות בחיי….בעודי מטיילת עם הכלב האהוב שלי ברחוב מקביל לאזור מגוריי הגיח רוכב אופנוע גבר חסון וגדול בשנות ה 30 לחייו ותקף אותי מאחור בטענה שהכלב שלי שייך לו, נאבקתי בו תוך כדי שהוא בועט בי נותן לי אגרופים ומטיח אותי מספר פעמים לעבר הכביש… אני לא יודעת מאיפה מצאתי את הכוחות להילחם בו ולא לוותר תוך כדי שהוא אוחז בכלב ומסרב להניח לו…צרחתי לקריאות עזרה ורק כשהגיעו אנשים הוא נלחץ והניח לי…הגיעה ניידת משטרה ועצרה אותו ואני הגשתי נגדו תלונה על תקיפה במשטרה וכרגע הוא במעצר. לאן הגענו במדינה הזאת שאי אפשר אפילו ליד הבית ללכת בביטחון? השבח לאל פופיק שלי איתי כי נלחמתי עליו כמו לביאה. הגוף שלי חבול וכאוב ואני עדיין בטראומה ופוחדת לצאת איתו החוצה. אני קוראת פה על אדם שחצה את הכביש ונרצח על נהג שתקף רוכב אופנוע בתל אביב ועל עוד מקרים נוספים… מה קורה פה אני שואלת? לאן הגענו ואנה אנחנו הולכים? הדרך שלי תמיד הייתה דרך של אור, אהבה ואמונה בטוב….אחרי אתמול התערערתי. נושמת לתוך זה ומתאוששת."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות