כעס בקרב הורים בחיפה: בשל שביתת ועד עובדי העירייה, גם בתי הספר עם הגנים מושבתים היום. "הפכנו לשבויים של סכסוך אישי בין יו"הוועד לראש העיר"

כך מאבק בין אישי, בין יו"ר ועד עובדי עיריית חיפה, אמנון עידו לראש העיר קליש רותם, הופך עיר שלמה לבת ערובה שלהם ועכשיו כל ילדי העיר וההורים משלמים על כך

השביתה של עובדי עיריית חיפה שהחלה אתמול בבוקר, נמשכת גם היום.

לאחר שאתמול הושבתו הלימודים בגני הילדים והצהרונים של העירייה, אמש הודיעו מנהלי בתי הספר בעיר להורים כי החל מהיום תהיה במערכת החינוך בעיר שביתה כללית, במהלכה לא יפעלו הגנים ובתי הספר. רק הלימודים בחינוך המיוחד יימשכו כרגיל.

בעקבות כך, אתמול, הסתדרות המורים שלחה הודעה לצוותי החינוך בעיר ובה נכתב כי: "לאור שביתת האחראים על ניקיון ותחזוקת בתי הספר, תיאמה יפה בן דויד עם מנהל המחוז, ד"ר סער הראל, כי עד תום השביתה הלימודים בעיר יתקיימו מרחוק… על פי החלטת משרד החינוך במחוז חיפה ולאור שביתת הרשות, הלימודים יתקיימו מחר באמצעות מערכת זום".

אלא שוועד ההורים העירוני פנה להורים בבקשה כי הילדים לא יכנסו לשיעורי הזום, במחאה על כך שוועד עובדי חיםה וראש העיר משתמשים בילדים ככלי סחיטה והתנגחות: "אנו כואבים את השימוש בהורים ובילדים החיפאיים ככלי במאבק ומוחים עליו בתוקף, איננו מסכימים בשום פנים ואופן ובשום תנאי, מלבד מצבי חירום חריגים ביותר, לפתרון של למידה מרחוק. הלמידה מרחוק רק מקשה על ההורים והילדים. מקשה על מציאת פתרונות לילדים הצעירים, מפלה משפחות נטולות אמצעים ויוצרת פערים לימודיים ופגיעות רגשיות".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות