ראש עיריית ק. ביאליק בכנס במכללה האקדמית גליל מערבי: "אני מתנגד בתוקף להקמת שדה תעופה בינלאומי בחיפה"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, יוצא נגד הקמת שדה תעופה בינלאומי בחיפה. דוקורסקי סבור כי שדה התעופה צריך לקום ברמת דוד

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, השתתף היום (17.11.2022) בכנס השנתי של המכון לחקר הגליל בנושא מימוש החלטות הממשלה לקידום הצפון.

הכנס, בו לקחו חלק מבקר המדינה מתניהו אנגלמן, נשיא המכללה האקדמית גליל מערבי פרופסור נסים בן דוד,  ראש המכון לחקר הגליל פרופסור אסנת עקירב והחברה במכון ד"ר מירי שריד, התקיים במסגרת בית הספר לניהול.

במסגרת הדיון שנערך בנושא הסוגיות החשובות לקידום הצפון, הדגיש דוקורסקי כי רק שדה התעופה ברמת דוד ייתן מענה ראוי והולם לקידום ופיתוח האזור כולו, טיפוח תיירות ונגישות למקומות תעסוקה.

דוקורסקי סבור כי קיימת הסכמה רחבת היקף של מומחים כי הרחבתו של שדה תעופה הצבאי ברמת דוד והפיכתו לשדה תעופה בינלאומי יהוו מנוף כלכלי משמעותי לפיתוח האזור ופתרון נכון מבחינה ביטחונית ובטיחותית.

דוקורסקי קרא לשר התחבורה החדש לקדם את הפרויקט ברמת דוד ולעצור את החלטת הממשלה היוצאת לפיתוח שדה התעופה בחיפה: "שדה תעופה בחיפה יהווה מפגע לתושבי הקריות ואף סכנה עקב קרבתו לבתי הזיקוק והמפעלים הפטרוכימיים".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות