לאחר הפגנת עובדי עיריית חיפה נגד ראש העיר, עכשיו קליש רותם מחזירה אש: "לוועד לא אכפת מהתושב, אלא מאלו שהם חפצים ביקרם"

חילופי המהלומות בין ראש עיריית חיפה לוועד עובדי העירייה, ממשיכים אחרי הפגנת העובדים אתמול, כשקליש רותם לא נשארת חייבת: "ראש הוועד מנסה לקדם רק אג׳נדה אחת והיא - שידרוג עובדים על בסיס פרסונלי בלבד"

אתמול התייצבו מספר עובדי עיריית חיפה, בראשות ראש הוועד אמנון עידו, כשהם מפגינים ברחבת העירייה, נגד ראש העיר עינת קליש רותם ומאשימים אותה באי איוש תקנים בתברואה ובחינוך, לטטבת משכורות לבכירים המקורבים אליה ובכך היא פועת בשירות לתושבים.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, לא נשארה חייבת והפנתה את האש כלפי ועד העובדים: "הוועד לא נלחם על שירות לתושב, אלא על שירות לאלו שהוא חפץ ביקרם!", מאשימה קליש.

על רקע טענות ועד עובדי עיריית חיפה, בדבר אי עמידת הנהלת העירייה בהסכמות שהושגו בבית הדין לעבודה, מבהירה ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה, מהם לדעתה השיקולים האמיתיים, העומדים בבסיס מחאת הוועד

לטענת קליש רותם, מזה שבועיים מכין ועד עיריית חיפה את הקרקע לשביתה איטלקית, בטענות שעתיד העיר והשירות לתושבים יפגעו עקב אי עמידתה של הנהלת העירייה בהסכמות שהושגו בבית הדין לעבודה.

קליש רותם מציינת בדבריה, כי מאחורי גל המחאות, אשר החל לאחרונה לצבור תאוצה יותר ויותר, עומד ניסיון בלתי מתפשר מצד ראשי ועד העובדים להנדס את תודעתם של תושבי העיר.

"ראש הועד אמנם מלין על פגיעה ביכולת התפקוד של עובדי העירייה במתן שירותים עירוניים", אומרת ראש העיר, "אך בפועל מנסה לקדם רק אג׳נדה אחת והיא – שידרוג עובדים על בסיס פרסונלי בלבד ולא על בסיס מקצועי".

"על פי הנחיות משרד הפנים שידרוג תקן יבוצע רק באם הורחבו מטלות התפקיד באופן קבוע, משמע – הורחבו סמכויותיו של התפקיד, דבר המזכה בתגמול כספי. לא רק שאני עומדת על כך שהשדרוגים יעשו על פי הנחיות משרד הפנים, אלא שאני רואה בשדרוגים כהזדמנות לקדם את דרגי הביניים ודרגים זוטרים, שעליהם לצערי, לא נתן הועד דגש, אלא בחר להתמקד באלה שהוא חפץ לקדמם!"

"חשוב לי לציין", מוסיפה קליש רותם, "שבהנחייתי, כבר הועלו בקשות לאישור תקנים בתברואה וכולי תקווה כי מועצת העיר תכיר בצורך לאשרם. בנוסף, העירייה כבר פועלת בנושא הסייעות להעלאת דרגתן ובמתן קביעות וקצובת רכב. אז מה נשאר??? הרצון לשדרג את הקרובים לצלחת!".

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות