חיפה: פעוט ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום

 בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח". "שלושה ימים אני מתנדב במוקד ידידים, לא האמנתי שיש כזו כמות שיחות של ארועי חירום"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב דב פרומר בחיפה.

יונתן סטאריק, מוקדן ידידים שענה לשיחה הזעיק את המתנדבים ונשאר על הקו עד להגעתם. צבי שולשטין – אחראי ציוד זבולון, אנטולי רייס, יוני ארביב ודן, מתנדבי המרחב, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

צבי מספר: "הייתי בדרך לפתיחת משמרת התנדבות בארגון רפואה בו אני מתנדב כשהתקבלה הקריאה. תוך שלוש דקות הגעתי למקום שם חברתי לדן, שעבר במקרה במקום והתחיל בפעולות הפתיחה. בכוחות משותפים עם המתנדבים הנוספים שהגיעו חילצנו את הפעוט בשלום".

יונתן סטאריק, מוקדן ידידים שענה לשיחה, מוסיף: "לפני שלשה ימים סיימתי את ההשתלמות והתחלתי להיות מוקדן בידידים. זה מטורף הכמות שיחות חירום שמתקבלות אצלנו. רק בשעה האחרונה עניתי לשיחה על לכודים במעלית ועוד שני שיחות על ילדים שננעלו ברכב. בכל שיחת חירום אני נשאר על הקו עד להגעת המתנדבים במקביל לטיפול באירוע. תוך כדי שאני בשיחה ויודע שיקח למתנדב עוד שתי דקות להגיע, האם אומרת לי, 'היי, עבר כאן מישהו משלכם והוא מתחיל חילוץ'. זכות גדולה להיות חלק מהצלת חיים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות