הושלם פינוי בסיס הדלקים בנשר לטובת הקמת אזור תעשייה חדש במפרץ חיפה

כחלק מתוכנית פינוי מחנות צה"ל ממרכזי הערים, השבוע פונה בסיס הדלקים הממוקם באזור התעשייה של העיר נשר. במקום יוקם מרכז תעסוקה רחב ידיים, לתעשייה, תעשייה עתירת ידע, מלאכה ועוד

 

כחלק מהמהלך הלאומי שמוביל משרד הביטחון לפינוי מחנות צה״ל ממרכזי הערים לטובת פיתוח עירוני וכלכלי, הושלם ביום שני בבוקר פינויו של בסיס הדלקים הממוקם באזור התעשייה של העיר נשר, בלב האזור התעשייתי- מסחרי של מפרץ חיפה.

במקומו של מתחם המחנה הצבאי ששטחו כ-40 דונם צפוי להבנות מרכז תעסוקה רחב ידיים, לתעשייה, תעשייה עתירת ידע, מלאכה ועוד. פינוי הבסיס יאיץ את הצמיחה הכלכלית והעסקית באזור ויאפשר ניצול מיטבי של הקרקע בשל מיקומה האסטרטגי.
אבי שקד, ראש חטיבת שיווק ופינוי מחנות ביחידת מתוו"ה במשרד הביטחון: "המהלך של פינוי בסיס הדלקים מצטרף לשורת מהלכים שמוביל משרד הביטחון בשיתוף רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר ורשויות מקומיות, לפינוי מחנות צה"ל ממרכזי ערים לטובת התפתחות עירונית וכלכלית. רק במהלך השנה אחרונה פינה המשרד אלפי דונמים באזורי הביקוש והצפי כי תהליך זה ילך ויתעצם".

רועי לוי, ראש עיריית נשר, אמר: ״העיר נשר נמצאת בתנופת בניה וצמיחה אדירה של שכונות מגורים וכן של מבני מסחר ותעשיה חכמה. כילד אשר גדל בעיר עם מפעל מלט מיתולוגי ובסיס דלק, אני שמח לקחת חלק בשינוי, יחד עם שותפים לדרך, בהשבחת העיר עבור תושביה. נשר כבר נקייה, ויעילה יותר בהמשך נהנה גם משכונות מגורים חדשות ובעיקר מהיצע תעסוקה נרחב. אני מבקש להודות למשרד הביטחון ולרשות מקרקעי ישראל על קידום המסירה".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות