תתחילו ללכת: מסלול הליכה חדש נחנך בסמוך לאיצטדיון סמי עופר

המסלול, שאורכו כשני קילומטרים מגן נחום לאצטדיון סמי עופר, נחנך במעמד ראש עיריית טירת הכרמל אריה טל ומנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בשירותי בריאות כללית, רונן נודלמן

בטירת כרמל נחנך אמש מסלול הליכה חדש, בזכות שיתוף פעולה בין כללית מחוז חיפה וגליל מערבי לעיריית טירת כרמל, במטרה לקדם את בריאות התושבים. מסלול ההליכה שאורכו כשני ק"מ, מתחיל בכניסה הצפונית של העיר ומסתיים בסמוך לאצטדיון סמי עופר.

כזכור, השבוע צוין ברחבי העולם יום ההליכה העולמי. בשנים האחרונות הוכשרו מאות מסלולי הליכה ביישובים רבים בארץ, בהם צועדים מדי יום אלפי בני אדם. להליכה הספורטיבית יתרונות בריאותיים חשובים, ויותר אנשים בוחרים בה כדי לשמור על כושר גופני ועל בריאות הלב.

ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל  בירך על שיתוף הפעולה: "אני מודה לכללית ולראשיה על היוזמה ועל הנגשת מסלול ההליכה, שיאפשר פעילות כושר ובריאות לכלל הציבור".

המסלול החדש מתווסף למסלולי הליכה נוספים ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי. מנהל המחוז בכללית, רונן נודלמן ברך במעמד חניכת המסלול: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה המתמשך עם עיריית טירת כרמל, בראשות אריה טל, ונשמח שכל תושבי העיר ייהנו ממסלול ההליכה וישמרו על בריאותם".

 

משיקים את מסלול ההליכה. ראש עיריית טירת כרמל אריה טל ומנהל המחוז בכללית, רונן נודלמן. צילום דוד עקיבא
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות