בליץ של המשטרה בטירת כרמל עם מעצרים של חשודות וחשודים בסחיטות באיומים, הימורים לא חוקיים, סמים ועוד. צפויים עוד מעצרים ופשיטות

במסגרת פעילות משטרתית נרחבת שנערכה היום לפנות בוקר בטירת כרמל וחיפה בהובלת היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כרמל נעצרו מספר חשודים בעבירות הימורים, הלוואות וסחיטה באיומים

 

במסגרת פעילות יזומה וממוקדת של משטרת ישראל בתחום הפשיעה החמורה למען ביטחון הציבור, בוצעה הבוקר פעילות אופרטיבית נחושה של כוחות משטרה רבים בהובלת היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כרמל (יל"פ) ובשת"פ עם לוחמי יס"מ כרמל וכוחות נוספים בטירת כרמל וחיפה.

במהלך הפעילות נעצרו מספר חשודים וחשודות בעבירות סחיטה באיומים, הלבנת הון, ניהול ואירגון מקום הימורים, מתן הלוואות שלא כחוק וסחר בסמים.

בבתי החשודים בוצעו חיפושים ונתפסו חומרים החשודים כסמים, עשרות אלפי שקלים בכסף ישראלי ומט"ח, כלי רכב פרטיים ודו גלגליים לצורך חילוטם ורכוש נוסף הקשור לביצוע העבירות.

החשודים נעצרו במקום והובאו לחקירה במשרדי היל"פ. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

מפקד יל"פ כרמל, רפ"ק יהודה סרור: "העבירות המיוחסות לחשודים יוצרות מעגל פשיעה המתרחב לאורך הזמן ופוגע בשכבות רבות באוכלוסיה. שיטת הפשיעה בעבירות אלו מתוכננת וידועה מראש, מהמר המגיע למקום המנוהל ומאורגן על ידי העבריינים, מפסיד את כספו בהימורים ונאלץ לקחת הלוואות ממארגני המקום בריביות מופרזות, ומשלא עומד בהחזר התשלומים מקבל איומים קשים ואף פגיעות באדם וברכוש, מצב הגורם לביצוע עבירות נוספות על ידי המהמר על מנת להחזיר את חובו והקושי לצאת ממעגל זה הוא רב. אנו נמשיך לעשות את כל המאמצים ולהפעיל את כל האמצעים העומדים לרשות משטרת ישראל על מנת לטפל ביד קשה במחוללי הפשיעה.
בפרשייה זו צפויים מעצרים נוספים".

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך למקד אכיפה נגד תופעות של פשיעה חמורה, תוך הפעלת כוחות ייעודיים ואמצעים מיוחדים, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את בטחון הציבור ופוגעות בשלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות