משרד הבריאות השמיד 130 ק"ג בשר ודגים במרכול "קינג סטור" בעכו לאחר שנמצאו לא ראויים למאכל אדם

בביקורת של משרד הבריאות במרכול "קינג סטור", ברחוב דוד זמר, עכו, נמצא בשר וכן דגים פגי תוקף ושהוחזקו בתנאי תברואה ירודים. המשרד הורה על השמדת 130 קילו מהבשר והדגים שסיכנו את בריאות הציבור

ביום חמישי האחרון, 27.10.22, בוצעה ביקורת על ידי הווטרינר האחראי במחוז מלשכת הבריאות מחוזית צפון, מחלקת בריאות הסביבה של נפת עכו, ובהשתתפות מחלקת רישוי עסקים של עיריית עכו ורופא וטרינר רשותי עיריית עכו במרכול  "קינג סטור", ברחוב דוד זמר, עכו.

במהלך הביקורת נמצאו כ-130 ק"ג של מוצרי בשר עופות ודגים שחלקם אינם מסומנים, חלקם פגי תוקף, שאינם ראויים למאכל אדם ומאוחסנים בתנאים תברואיים ירודים. בהוראת הרופא הוטרינר האחראי במחוז, הושמדו 130 קילו המוצרים.

במשרד הבריאות ציינו: "הטיפול במזון מן החי אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות עלול להזיק לבריאות הציבור. משרד הבריאות ימשיך לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק".

 

צילום איחוסטרציה: משרד הבריאות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות