בלעדי: אלימות קשה בתיכון אליאנס בחיפה. כעשרים תלמידי ט' תקפו בכיסאות, אגרופים ועוד 2 תלמידי י"א, שנזקקו לטיפול רפואי. למקום הוזעקה משטרה. וזה לא הכל

אלימות קשה ביותר נרשמה אתמול בתיכון "אליאנס" בחיפה, כששני תלמידי י"א שניסו להעביר שיעור הדרכה עברו לינץ' של ממש על ידי עשרים תלמידי ט', שזרקו עליהם כיסאות, הכו באגרופים וחנקו אותם. משטרה הוזעקה וחקרה את התוקפים, שלא נרתעו ועתה מאיימים לשלוח אנשים לדקןר את 2 הקורבנות

אירוע אלימות קשה וחמורה ביותר נרשם אתמול בתוך כיתה וכתלי בית הספר "אליאנס" בחיפה, כפי שסיפר אחד מהאבות של הילדים שהותקפו בצורה אלימה ביותר אתמול:

"הבן שלי, שלומד בכיתה י"א עם עוד חבר ללימודים, הם מש"צים. במסגרת תפקידם, הם היו אמורים להעביר שיעור הדרכה לתלמידים אחרים, לשם כך הם העבירו את ההדרכה בחדר ההדרכה בבית הספר. באמצע השיעור נכנסו מספר תלמידים משכבה ט' והחלו להפריע.

"אחד המש"צים ביקש מהם לצאת ואמר שהם מפריעים. הם סרבו לצאת. הוא ניגש לאחד מהם והניח עליו יד וביקש שיצא. תלמיד כיתה ט' התפרץ ואמר: 'הנחת עליי יד? עכשיו אני אראה לך!".

התלמיד מכיתה ט' וחבריו שהתפרצו לשיעור שלחו הודעות והזעיקו עוד חברי כיתה שלהם ואמרו 'יש מכות ובלאגן'.

ע', אביו של אחד מהמש"צים ממשיך ומספר: "פתאום רצו למקום 20 תלמידי כיתה ט' והחלו לחנוק, להכות באגרופים ולהשליך כיסאות על בני ועל המש"צ השני. תלמידים שהיו בהדרכה הזעיקו מורה למקום, שניסה להרגיע וגם הוזעקו שוטרים.

"השוטרים לקחו את צילומי האבטחה וזיהו את התלמידים התוקפים. בינתיים הבן שלי והמש"צ השני שנחבלו קשות הועברו לטיפול. הרופא הורה לבן שלי לנוח מספר ימים בבית. כל הפנים שלו והצוואר עם חבלות ויש עדיין על הצוואר סימנים מהחניקה שביצעו בו. אנחנו לא מבינים איך תלמידים יכולים לעבור אלימות כזאת בתוך בית הספר?".

כאמור מצילומי האבטחה זוהו התלמידים התוקפים- אלימים, כשהמשטרה זימנה כל אחד ואחד מהם. אלא מסתבר שזה לא הרתיע אותם, כי כעבור מספר שעות מהמקרה, הם שלחו לשני המש"צים המותקפים איומים ברשת חברתית, בה כתבו להם: "נביא חברים שלנו מטירת כרמל שידקרו אתכם. אתם עוד תשלמו ביוקר".

מערכת "ניוזים צפון" פנתה לעיריית חיפה האמונה על בית הספר, להבין איך התלמידים האלו עדיין לא נענשו בצורה חמורה ומרתיעה מספיק.

מעיריית חיפה נמסר: "הארוע מטופל על ידי הצוות החינוכי של בית הספר בסיוע המשטרה, וצעדים משמעתיים ינקטו בהתאם. דיווח הועבר למשרד החינוך ועיריית חיפה בהתאם לנוהל".

 

צילום: פרטי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות