תושב טירת כרמל נהג ברכב יוקרה, תוך שהוא מסומם ובלימרישיון בתוקף. הנהג נעצר והרכב הוחרם

המשטרה עצרה אתמול בטירת הכרמל נהג רכב שסרב לבדיקת נהיגה בשכרות/סמים, הכשיל שוטרים ונהג ללא רישיון נהיגה בתוקף. רכב היוקרה בו נהג הוחרם

 

במסגרת פעילות יזומה וממוקדת של משטרת ישראל בתחום עבירות התנועה למען ביטחון הציבור, פעלו אתמול בלשי תחנת טירת כרמל ובוחני התנועה של מחוז חוף בעיר.

בתוך כך, עצרו השוטרים רכב לבדיקה. הנהג, תושב טירת כרמל בן 35, סירב לבדיקת שתן לאיתור סמים מסוכנים בגוף, ואף הכשיל את השוטרים על ידי הטלת מימיו לעבר רכבו.

במהלך הבדיקה הסתבר כי החשוד נהג ללא רשיון בתוקף אשר תוקפו פג כבר לפני שנתיים, וללא ביטוח.

הנהג נעצר לחקירת הבוחנים ובנוסף הוחרם רכב היוקרה בו נהג המוערך בשווי של כ- 300,000 שקל בשיתוף פעולה עם כונס הנכסים וההוצאה לפועל.

היום הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד החשוד. מעצרו הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות