אשתו של ראש עיר בצפון הארץ נעצרה יחד עם קצין משטרה בדימוס בחשד כי איימו וסחטו מתחרה פוליטי של בעלה, כדי שלא יתמודד מולו

סערה בעיר בצפון הארץ: אשת ראש העיר וקצין משטרה בדימוס, ניסו לסחוט באיומים יריב פוליטי של ראש העיר וכדי להניא אותו מלהתמודד מול אותו ראש עיר, איימו לפרסם תמונות שלו שהוא לכאורה מחבק נשים

ארבעה חשודים, בהם אשת ראש העיר מעיר בצפון הארץ, עוכבו הבוקר לחקירה בחשד למעורבות בביצוע עבירה של סחיטה באיומים כלפי איש עסקים פעיל ציבור.
החשד הוא כי אשתו של ראש עירייה מכהן בצפון וקצין משטרה בדימוס בדרגת ניצב משנה, שמנהל משרד חקירות ומכון פוליגראף, ניסו לאיים ולסחוט איש עסקים שהוא גם יריבו הפוליטי של הבעל, כך שיפסיק בביקורת נגד ראש העיר ולהניא אותו מלהתמודד לראשות העיר בבחירות בעוד שנה בדיוק.
על פי החשד, בעזרת משרד החקירות של הקצין בדימוס אשת ראש העיר והקצין משטרה בעל משרד החקירות, הצליחו להשיג תמונות של אותו פעיל פוליטי, שהוא איש ליכוד מרכזי בעיר, בהן הוא נראה מחבק נשים ולכאורה מתרועע עימן.
הם פנו אליו ואיימו כי אם ימשיך בפעילותו נגד ראש העיר, יפיצו את התמונות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות