נתפסה חולייה שגנבה עשרות רכבים בחיפה, הקריות והאזור. הגיעו עם רכב גרר והעמיסו רכבים, מבלי מפריע והעבירו אותם לשטחים

המשטרה חשפה חוליית גנבי כלי רכב בתחום מרחב חיפה וערי האזור אשר גנבו עשרות כלי רכב בשיטתיות: חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה הבוקר הצהרת תובע כנגד 4 חשודים, 2 תושבי חיפה ושני תושבי בית חנינא

המשטרה חשפה חוליית גנבי כלי רכב בתחום מרחב חיפה וערי האזור אשר גנבו עשרות כלי רכב בשיטתיות: חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה הבוקר הצהרת תובע כנגד 4 חשודים

בחודשיים האחרונים התקבלו עשרות תלונות על גניבת כלי רכב בתחנות המשטרה ברחבי מרחב כרמל.

לאחר ביצוע פעולות חקירה ראשוניות של חוקרי התחנות הנוגעות, הטיל מפקד מרחב כרמל – ניצב משנה אלי מגן את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של המרחב.

בתוך כך, במהלך החודשיים האחרונים התנהלה ביל"פ כרמל חקירה סמויה תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים, במהלכה חשפו את זהות החשודים ואת שיטת הביצוע.

מהחקירה עולה כי החשודים תושבי חיפה איתרו כלי רכב פוטנציאליים לגניבה, דיווחו לחשודים תושבי בית חנינא ואלה הגיעו למקום עם משאית גרר, העמיסו עליה את כלי הרכב והעבירו אותם לשטחים.

במסגרת פרשיה זו שוטרי יל"פ עצרו בתאריך 30.9.22 4 חשודים בביצוע המעשים, שני תושבי חיפה בני 39 ו- 55 ושני תושבי בית חנינא בני 18 ו- 19.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והבוקר, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצהרת תובע כנגד החשודים ובהמשך יוגש נגדם כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום הליכים.

 

בצילום: כך התבצעהץו גניבות הרכבים. קרדיט: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות