תושבים ומבקרים בפסטיבל הסרטים בחיפה זועמים: עיריית חיפה סגרה נתיב ברחוב הראשי בכרמל בימי הפסטיבל בשביל צוות ההפקה וגרמה לפקק ארוך ומתיש

רויטל כהן, שהגיעה במיוחד לפסטיבל מהצפון: "גם עמדנו בפקק של כמעט חצי שעה בכניסה לפסטיבל בגלל שסגרו את הכביש הזה וגם המדרכות היו דביקות ומגעילות בצורה נוראית. זה פשוט זלזול".

פסטיבל הסרטים בחיפה משך אליו במוצאי חג הסוכות מבקרים רבים שהגיעו ליהנות מפסטיבל צבעוני ומושקע. אלא שעם זאת נעשה השנה דבר שפגם בהנאת לא מעט מהתושבים והמבקרים שהגיעו כאשר רבים התלוננו על פקק ארוך שהשתרך באיטיות מתחילת רחוב הנשיא ועד למרכז הכרמל אחרי הכניסה לגן האם. הווייז תזמן לנהגים את הנסיעה האיטית ביותר מ-25 דקות לאורך הקטע של כמה מאות מטרים וזאת בזמן שרחוב יפה נוף סגור לרכבים משני הצדדים מאחר ואף הוא מתפקד כחלק מהפסטיבל והוצבו בו דוכנים. הפקק אף גרם לנהגים רבים לעבור לרחוב התשבי וכך נוצר פקק כפול משני הרחובות גם יחד.

כאשר הגיעו הנהגים לגן האם התברר להם מהשוטרים שאבטחו במקום שהפקק נגרם בגלל שהעירייה הורתה לסגור נתיב שלם בכביש בשביל רכבי ההפקה- כעשרים רכבים בלבד! כלומר, סגרו נתיב בעורק תחבורה ראשי לחנייה לעשרים רכבים באדום לבן במרכז הכרמל בשבוע העמוס ביותר בשנה במרכז הכרמל והציבו שוטרים שישמרו על הנתיב הזה סגור לרכבי ההפקה בלבד.

דבר נוסף שפגם בהנאת המבקרים בפסטיבל היה המדרכות החדשות שנבנו לפני מספר שנים שהיו כבר בתחילת הערב שחורות, מלוכלכות ודביקות עד שהיה כמעט בלתי ניתן לצעוד עליהן.

שחורה ודביקה. המדרכה החדשה במרכז הכרמל. צילום עצמי

רויטל כהן, שהגיעה במיוחד לפסטיבל מהצפון: "גם עמדנו בפקק של כמעט חצי שעה בכניסה לפסטיבל בגלל שסגרו את הכביש הזה וגם המדרכות היו דביקות ומגעילות בצורה נוראית. זה פשוט זלזול".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה עד פרסום הכתבה. תגובה תתפרסם ברגע שתתקבל.  

הפקק לפי הווייז. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות