למה ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, מיהר למחוק פוסט בו התפאר איך יום כיפור עבר "בסדר מופתי ושקט" בעיר? הפוסט שהרגיז תושבים רבים מובא כאן במלואו

הפוסט שהעלה ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, במוצאי כיפור עורר סערה גדולה, תוך שתושבים רבים מטיחים בו דברים קשים, לאחר שהתפאר ביום כיפור שעבר לדבריו "בשקט מופתי". פלוט מיהר להעלים את הפוסט עם תגובות התושבים

תושבי נוף הגליל עברו יום כיפור לא קל, כפי שהעידו רבים מהם, עם התפרעות של צעירים ערביים ברחובות העיר, מוזיקה רועשת וקללות כלפי מתפללים יהודיים. וזה רק המעט.

אלא שהם נדהמו לקרוא כי במוצאי החג, ראש העיר, רונן פלוט, מיהר לפרסם פוסט בו הוא מתגאה בכך שהחג עבר בשקט מופתי בעיר, ללא אירועים חריגים כמעט: "המאמצים האדירים שהשקענו בשמירה על קדושת היום עשו את העבודה, חוץ מכמה מקרים בודדים שטופלו מיידית. יום הכיפור עבר בסדר מופתי ובשקט", כך כתב פלוט.

תגובות נזעמות של תושבים לא אחרו להגיע, מאות תקפו את ראש העיר וקראו לו מנותק, שלחלק מהם עונה בתחילה פלוט וחוסם אותם מלהגיב.

דניאל כתב: "פשוט בושה מה שקרה בכביש בין עין מאהל ליגאל אלון עם מכוניות שטסו בכביש וצפרו לבנות והשתוללו על הכביש כשהם מסכנים ילדים. כשפנינו לשוטרים, הם אמרו שהבעיה של ההורים שנותנים לילדים להסתובב בכביש בכיפור. ילדה אחת עפה מהסקייטבורד לאחר שילד ערבי זרק עליה אבן וגרם לה לשבר בשיניים".

התושבים שאלו את ראש העיר על איזה יום כיפור שקט הוא מדבר, כשבכל העיר הסתובהו קבוצות של צעירים ערביים בחולצות שחורות, נופפו באלות, השמיעו מוזיקה בקולי קולות והטרידו תושבים.

במליבו, כך לפי התושבים, הגדילו לעשות התושבים הערביים וערכו פיקניק של על האש.

יובל פנה לראש העיר פלוט והטיח בו: "אתה מנותק מהמציאות וממה שעובר על התושבים שלל. עברנו יום כיפור קשה מאוד ואתה מתפאר שהיה שקט מופתי? באיזה עולם מקביל אתה חי?".

לאחר שמאות תושבים תקפו אותו, ולאחר שלרבים מהם הודיע כי הוא חוסם אטתם מלהגיב בדף שלו, ראש העיר רונן פלוט מיהר למחוק את הפוסט שהעלה בצאת החג וגרם לזעם התושבים.

 

צילום: מתוך פייסבוק של רונן פלוט

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות