הרכבות בקו חיפה תל אביב יחזרו לפעול בשישי ובשעות הערב המאוחרות מ… ינואר 2023

החזרת שירות זה תאפשר לנוסעות ולנוסעים רבים בחיפה ובתל אביב לחזור ולהתבסס על הרכבת כאמצעי התחבורה המרכזי

לפי שרת התחבורה מרב מיכאלי, יוקדם בשנה לו"ז פרויקט החשמול בקו הרכבת בין חיפה לתל אביב, כך שהחל מינואר 2023 יוחזרו הרכבות בקו זה בשעות הערב המאוחרות ובימי שישי. החזרת שירות זה תאפשר לנוסעות ולנוסעים רבים בחיפה ובתל אביב לחזור ולהתבסס על הרכבת כאמצעי התחבורה המרכזי ותרחיב באופן ניכר את היכולת לחבר בין שני המטרופולינים.

לדברי השרה מרב מיכאלי: "אחרי מאמצים אדירים, השקעה של כסף וגם מאמץ מרוכז מצד המון עובדות ועובדים ברכבת ישראל, בהנהלה, בדירקטוריון ובמשרד התחבורה, אנחנו מקדימות ומקדימים בשנה את חזרת הרכבות לחיפה ככה שכבר מינואר הקרוב בשנת 2023, הרכבות בין חיפה ותל אביב חוזרות בערב ובימי שישי. חשמול הרכבת הוא פרויקט לאומי ראשון במעלה וזה קריטי שנפסיק להשתמש ברכבת דיזל מזהמת וישנה ונעבור לרכבת חשמלית, נקיה, שקטה ומהירה יותר. התחילו את הפרויקט הזה כבר לפני עשור, ואני גאה שמתוך קצת יותר מ500 ק"מ חשמול, חצי מזה עשינו בשנה האחרונה ואנחנו מזרזות ומזרזים את המשך הפרויקט בכל הכח. הרכבת חוזרת לחיפה וזאת בשורה ענקית לכל תושבות ותושבי הצפון, אז נסיעה נעימה!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות