חיפה: לא משאירים אף אחד לבד

כנס חיפאי שני בנושא איתור וטיפול באזרחים ותיקים בודדים התקיים בהיכל העירייה, בהשתתפות רה״ע עינת קליש רותם

בכנס שהתקיים בהיכל העירייה, השתתפו בין היתר: רה״ע עינת קליש רותם, מנהלי אגפים בעיריית חיפה, נציגי מוסדות ציבור, ארגונים ועמותות חברתיות.

הכנסים מתקיימים במסגרת תהליך תכנון אסטרטגי, אותו מקדם מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חיפה, על מנת להבטיח את שלומם ורווחתם של כ-61,000 אזרחים ותיקים הגרים בחיפה.

במהלך הכנס העירוני, הוצגו תכניות הפעולה של הצוותים השונים בתחום, ונבחנו צעדים לקיום מהלכים משותפים שיובילו לתמונת העתיד הרצויה, בה אזרחים ותיקים בודדים יחיו בזקנה מיטיבה, בביטחון, ולא יישארו לבד.

ראש העיר עינת קליש רותם הודתה לכל השותפים לפעילות על המאמץ המשותף לקידום נושא שאין חשוב ממנו ואמרה: "המלאכה שלפנינו עדיין רבה מאוד ומורכבת והיא מחייבת ביצוע ומעקב יום-יומי, מתוך מחויבות חסרת פשרות לאיכות חייהם, שלומם וביטחונם של אזרחי העיר הוותיקים המתגוררים בגפם ונמצאים במצבי סיכון".

ראש מינהל השירותים החברתיים בעיריית חיפה, מאירה קיפרמן: ״בכנס אותו אנו מקיימים היום, זו הפעם השנייה, אנו מציבים על סדר היום הציבורי את אחד הנושאים המרכזיים בעבודת מינהל הרווחה בעיריית חיפה – והוא הטיפול באזרחים הוותיקים בכלל ובעיקר לחלשים ולבודדים שביניהם, חסרי העורף המשפחתי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות