ככה נראית העיר העתיקה בצפת, בימים שהיו אמורים להגיע אליה תיירים רבים. בעלי העסקים כועסים: "שנים לא נעשה כלום והעירייה החליטה לגמור על התיירות והעסקים כאן, עם עבודות שתקועות כבר 3 שנים!"

שיפוץ רחובות העיר העתיקה בצפת הפך לסיוט עבור בעלי עסקים ואנשי ענף התיירות בעיר. עכשיו הם קוראים לראש העיר, שוקי אוחנה, לתת להם מענה למה שמוגדר בפיהם: "סיוט שתקוע כבר 3 שנים וגומר עלינו"

צפת היא אחת מהערים המתויירות יותר בחודשי הקיץ ובעיקר בזמן שלפני חגי תשרי, חודש הסליחות, כשאז מגיעים רבים לחוות את האווירה של אחת מהערים הקדושות והמתויירות בתקופה זו.

אלא שבעלי העסקים בעיר העתיקה ואנשי ענף התיירות, רואים השנה איך הכל מתמוגג מול עיניהם בעקבות ההחלטה של עיריית צפת, לאחר שנים בהם לא נעשה דבר, לשפץ ברחובות העיר העתיקה, פרויקט שלדבריהם תקוע כבר 3 שנים וגורם להם לנזק גדול, מבלי לקבל מענה מראש העיר והעירייה, מתי כל זה יסתיים.

יהודה, בעל עסק בעיר העתיקה מספר: "דיברתי עם מדריכי תיירים, שהיו מגיעים לכאן, הם אמרו לי במפורש שהם מדלגים על צפת, בגלל כל מה שקורה כאן. יש בלאגן, אין בכלל חניה, אז הם לא באים. ובזה, זה גומר על העסקים והגלריות שמתקיימים בעיקר מתיירים. עד לא מזמן, היו כאן רבים שהגיעו לצפת לסליחות, עכשיו הכל שומם. מר ראש העיר אטחנה רוצה להוכיח משהו לפני שנת הבחירות וככה הוא גומר עלינו, בלי שמישהו יאמר מתי כל הסיוט הזה יגמר".

פנינו לתגובת עיריית צפת, שטרם התקבלה. אם וכאשר תגיע, נביא אותה במלואה.

 

צילום: פייסבוק מרדכי

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות