חשד: סחטו בעלי עסקים וקבלני בניין בחברה הערבית והיהודית באמצעות כפייה של מתן שירותי שמירה

חקירה סמויה התנהלה ביחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית בלה"ב 433, ביחד עם משרד הכלכלה ויחידת חקירות מכס ומע"מ חיפה, החקירה נוגעת לעבירות פליליות שבוצעו ע"י גורמים עברייניים בחברה הערבית,בתחום שירותי השמירה באתרי בנייה ובאתרים נוספים

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433, ביחד עם משרד הכלכלה זרוע העבודה ויחידת חקירות מכס ומע"מ חיפה ברשות המיסים, הנוגעת לעבירות פליליות שבוצעו על ידי גורמים עבריינים בחברה הערבית, בתחום שירותי השמירה באתרי בניה ואתרים נוספים. במסגרת החקירה עלה כי חלק מהחשודים הפעילו חברת שמירה ולכאורה, כפו עצמם על קבלני בניין ובעלי עסקים שייקחו את שירותיהם באתרי בניה באזור הצפון, תוך סחיטת דמי חסות (סד"ח) וזריעת פחד בקרב הקבלנים והעובדים באתרים השונים.

עפ"י החשד, עסקי חברת השמירה תפחו כלכלית באופן משמעותי בשנים האחרונות, בעקבות פעילות בחברה של גורמים עבריינים המשתייכים לארגוני פשיעה באזור הצפון. עוד עלה בחקירה החשד, כי החשודים עסקו גם בעבירות כלכליות- עבירות מס מרמה והלבנת הון, בהיקפים של עשרות מיליוני ש"ח הפוגעים בכלכלת המדינה, באמצעות שימוש בחשבוניות פיקטיביות באופן שיטתי ומאורגן ע"י חברת השמירה.

היום בשעות הבוקר המוקדמות עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו שוטרים מהיאל"כ, על בתיהם ועסקיהם של 3 חשודים באזור סאג'ור, כפר מנדא, ביר אל מכסור ובסמת טבעון, וביצעו חיפושים לאיסוף ראיות בחשד לעבירות סחיטה באיומים, ניהול ארגון שמירה ללא רישיון, עבירות מס ועבירות עפ"י חוק איסור הלבנת הון.

במהלך החיפושים נתפס רכב יוקרה ומסמכים רבים, בתום החיפושים נעצר בעל חברת השמירה ושני חשודים נוספים עוכבו לחקירה באזהרה. בהמשך צפויים להיחקר חשודים נוספים בפרשייה.

אנו קוראים לכל מי שחש נפגע ע"י החשודים להגיע לתחנת המשטרה או באמצעות תלונה מקוונת ולהגיש תלונה.

נמשיך לפעול לחשיפה וגילוי של עבירות פשיעה חמורות, במטרה לחקור ולהביא את העבריינים מבצעי העבירות לדין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות