לאחר חשיפת "ניוזים צפון": הנהלת מעון נעמ"ת בנשר הודיעה להורים מאוחר אמש על סגירת המעון עד ראשון, לאחר הרעלת המזון שנגרמה ל-16 פעוטות בשל הגשת מזון רקוב ופג תוקף

בעקבות חשיפת "ניוזים צפון" משרד הבריאות סגר את המטבח של מעון נעמת בנשר, לאחר שהוגש בו מזון רקוב ופג תוקף שגרם הרעלת מזון ל-16 פעוטות. אמש, מאוחר בלילה נזכרו במעון נעמת לומר להורים שהמעון ייסגר עד יום ראשון, מאחר ולא נמצאה חברת קייטרינג חלופית וכך שוב ההורים משלמים מחיר ונותרים ברגע האחרון ללא פיתרון לילדיהם

לפני יומיים חשפנו ב"ניוזים צפון" ש-16 פעוטות כבני 2-3 שנים הלומדים במעון נעמ"ת בנשר, נזקקו בסוף השבוע האחרון לטיפול רפואי, לאחר שההורים גילו כי הוגש להם במעון בשר פג תוקף וירקות ופירות במצב ריקבון קשה.

בנעמת ניסו לסיים את הפרשה בהאשמת "הש.ג.", כלומר פיטורי המבשלת, כשמנהלת המעון מתנערת מכל אחריות. בינתיים 6 הורים הוציאו את ילדיהם מהמעון והעבירו אותם למעונות אחרים.

לאחר הסערה שקמה בעקבות הפרסום ואי לקיחת אחריות מצד מנהלת המעון, אמש נדהמו ההורים לקבל סמוך לשעה 22.00 בעקב הודעת ווטסאפ מהנהלת המעון בו הם מודיעים על סגירת המעון, בהתרעה קצרה למשך היומיין הקרובים- עד ליום ראשון. וכך נכתב בהודעה: "בהמשך להודעת משרד הבריאות בדבר סגירת מטבח המעון, אנו נאלצים להודיע כי לא נוכל להפעיל את המעון והוא יהיה סגור מחר ומחרתיים לתיקון הליקויים.
נציין כי בשעות האחרונות ניסינו לאתר קייטרינג כבר למחר בבוקר, ללא הצלחה. נקווה לשוב ולפעול ביום א' 11.9. אנו מתנצלים על אי הנוחות הרבה שנגרמת לכם. תיערך עימכם התחשבנות בהמשך לגבי שכר הלימוד בגין ימים אלו".

הורים שוחחו עם "ניוזים צפון" ואמרו בכעס: "במשך כמה ימים הנהלת המעון ונעמת ניסו לטייח את מה שקרה ורק אחרי שמשרד הבריאות ראו את הפרסומים והתערבו, בם הבינו שצריך לנקות את המטבח ולקחת אחריות. הבעיה שהם לוקחים אחריות בעשר בלילה ומעמידים אותנו ההורים במצב שאין לנו פיתרון לילדים הקטנים מהרגע להרגע וכך שוב אנחנו צריכים לאבד ימי עבודה"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות