בלעדי: 16 פעוטות במעון נעמת בנשר נזקקו לטיפול רפואי, לאחר שבמקום הוגש להם בשר פג תוקף ואוכל רקוב. ההורים הגישו תלונה במשטרה ונסערים

בסוף השבוע הורים ל-16 פעוטות הלומדים במעון נעמ"ת בנשר מצאו עצמם מחפשים רופא ומתמודדים עם הקאות ושלשולים קשים של הילדים. בדיקת פתע של ההורים במטבח המעון גילתה: לילדים הוגש בשר פג תוקף וירקות רקובים. אז מה עשו בהנהלת המעון? מצאו שעירה לעזאזל. ההורים לא ויתרו, והגישו תלונה במשטרה

22 פעוטות סביב גילאי שנתיים הגיעו ביום חמישי שעבר לפתיחת שנת הלימודים למעון נעמת ברחוב הלוטם בנשר.

מה שהייתה אמורה להיות פתיחת שנה שמחה וחגיגית עבור ההורים והילדים, הפכה לסיוט ולסכנה בריאותית תוך יממה.

אחד האבות בפעוטון מספר ל"ניוזים צפון": "ביום שישי הבן שלי, בן שנתיים, התחיל להקיא בלי הפסקה. נבהלנו, לא הבנו מה קורה. פתאום שמענו שעוד ילד במעון גם הקיא ושילשל. ואז כתבתי בקבוצת הווטסאפ של ההורים, אם יש ילדים שלא מרגישים טוב. פתאום, כמו מבול הורים כותבים שהילדים בלי הפסקה מקיאים ומשלשלים וזה לא קומץ. הבנו שהילדים כנראה חטפו משהו במעון".

מ' (שם מלא שמור במערכת) אם לפעוט בן שנתיים ושלושה חודשים מספרת: "כבר בשבת הבנתי שמדובר בהרעלת מזון כנראה. כי הבן שלי שחש ברע, במקרה שבוע לפני שנכנס למעון עבר בדיקת צואה כי סבל מכאבי בטן ושללו אז וירוס. וכשהתחילו עוד הורים לומר שהילדים מרגישים רע ומקיאים, היה ברור שמשהו רע קרה במזון.

"אמרתי לכמה הורים שאני מתכוונת לבוא בהפתעה ביום ראשון על הבוקר למעון נעמת ולדרוש שיפתחו לי מקררים. הגעתי ביום ראשון בהפתעה, נכנסתי למטבח, פתחתי מקררים ומצאתי (כפי שניתן לראות בתמונות) בשר פג תוקף, ירקות רקובים. זה מה שנתנו לילדים שלנו במעון נעמת. המשמעות: שהם לא טרחו לבצע הזמנת אןכל עם פתיחת שנת הלימודים. כעבור זמן קצר, הוצאתי מהמטבח. אמא אחרת נכנסה אף היא ומצאה עוד בשר פג תוקף. הורים הגיעו והחלה סערה במקום.

"מנהלת המעון ניסתה להתנער מאחריות וטענה שהיא חדשה ולא מתפקידה היה לעבור על המלאי במטבח. מה זאת אומרת, שאלנו אותה, והיא לא ענתה".

מ' מתרעמת ואומרת: "כדי להראות שהם עושים משהו, הם הלכו והשעו את המבשלת. למה המבשלת רשמה ולא מנהלת הגן? בעלי הגיע לגן עוד לפני פתיחת השנה וראה לכלוך במקום ובימבות מלוכלכות ועוד, גם בזה אשמה המבשלת? הם מצאו שעיר לעזאזל מבלי להודות במחדל".

מספר הורים החליטו להגיש תלונה במשטרה, גם שוטרי השיטור העירוני הגיעו וצילמו את המזון פג התוקף. כמו כן עודכן משרד הבריאות והפיקוח על מעונות היום.

בימים אלו במעון נמנעים מלתת ארוחה בשרית לילדים, כשמספר הורים הביעו אי אמון במעון נעמת והחליטו להעביר את הילדים למעונות אחרים בעיר.

"ניוזים צפון" ניסה להשיג תגובה מנעמת, ללא מענה.

להורים נשלחה הבוקר הודעה זו מטעם נעמ"ת: "הנהלת המרחב שלחה אתמול הודעה להורים בה פירטה את הצעדים שננקטו. נעמ"ת תעשה הכל על מנת למנוע הישנות מקרים כאלו בעתיד ומאחלת החלמה מהירנ לילדים שנפגעו"

צילומים: באדיבות ההורים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות