גורמים בכירים בטירת כרמל עומדים להריץ בבחירות הקרובות לעירייה את אלי כהן, כיום סגן ראש עיריית קריית ים כיום, כדי להחליף את אריה טל שלדבריהם: "הגיע הזמן שיפרוש"

בטירת כרמל כבר מתכננים להריץ יורשים לראש העיר הוותיק, אריה טל, שלפי גורמים שונים בעיר, רוב תושבי העיר בשכונות החדשות והדור הצעיר, מעוניינים להחליף אותו. השם החם שמדובר, הוא אלי כהן, שמכהן כיום כסגן ראש עיריית קריית ים, אך חי כבר שנים בעיר עם בת זוגו

אריה טל, ראש עיריית טירת כרמל המכהן כבר 23 שנים בראשות העיר, עם שתי הפסקות באמצע, עשוי להיפרד מכסאו בבחירות הקרובות שיערעו בסוף אוקטובר 2023.

גורמים בכירים וחזקים בעיר כבר מעמידים מועמדים שירוצו מול טל, שכזכור זכה בקושי רב, אחרי סבוב שני, בבחירטת האחרונות ב-2018.

השם החם שמעוניינים להריץ מול טל, הוא אלי כהן- שמכהן כיום כסגן ראש עיריית קריית ים ונחשב לפוליטיקאי צעיר ומאוד מוערך באזור.

אלי כהן חי למעשה כבר שנים בטירת כרמל, לאחר שבת זוגו מזה שנים מתגוראת בעיר.

לפי גורמים בכירים בעיר ששוחחו עם "ניוזים צפון": "לאריה טל נותרה תמיכה מועטה בקרב הדור הוותיק והמבוגר בעיר. רוב התושבים הצעירים יותר, ובעיקר אלו שהגיעו לאכלס את השכונות הצעירות, רובם כלל לא מכירים אותו ורבים אחרים סבורים שהוא כבר שחוק, עייף וזה הזמן לערוך חילופי משמרות".

מאחורי אלי כהן יש גורמים בכירים בטירת כרמל.

מערכת "ניוזים צפון" פנתה לתגובת אלי כהן, שלא הכחיש לגמרי את האפשרות שירוץ לראשות טירת כרמל ואמר כך: "כידוע, אני בזוגיות ארוכת שנים עם תושבת טירת הכרמל ומבלה לא מעט
בטירת כרמל, עיר עם תושבים חמים ונהדרים.
כידוע, אני סגן ראש עיריית קריית ים והיא בראש סדר העדיפויות שלי ולכן לא מתעסק בשום נושא פוליטי אחר. במידה ויהיה שינוי מבטיח להודיע על כך".

פנינו לתגובת אריה טל, שבחר שלא להגיב.

צילום: פייסבוק אלי כהן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות