נוסע איים עם סכין על פקחית במטרונית בחיפה, לאחר שסרב לשלם על הנסיעה

נוסע איים בסכין על פקחית במטרונית בחיפה. הפקחית: "בימים האחרונים קיימים אוירת פחד במטרונית. לא רחוק היום שנהג ישלם בחיים"

פקחית של חברת סופרבוס הותקפה בשני, בשעות הערב, במטרונית על ידי נוסע. הנוסע סירב לשלם וטען כי מאפשרים לו לנסוע ללא תשלום ואז שלף סכין ואיים על הפקחית. הפקחית הדפה את הנוסע המאיים והוא ברח.
מ' הפקחית: "בימים האחרונים איומים על פקחים הפכו לעניין שבשגרה. לא יאמן כמה רחוק אנשים הולכים רק בכדי שלא לשלם. מ' פנתה להגיש תלונה במשטרה, אך נאמר לה שללא הוכחה מצולמת אין לתלונה ערך".

תמר אוחנה ראש ענף התחבורה בכוח לעובדים המאגד את נהגי המטרונית: "עובדי האוטובוסים לא ממציאים מקרי תקיפה. מקומם לראות כי במשטרה מטילים בהם דופי, גם כשהם בסכנת חיים ממשית. בשנה החולפת אנו עדים לעלייה מדאיגה של 35% במקרי תקיפת נהגים במטרונית. לא נעבור על כך לסדר היום, גם במחיר השבתת הקווים. חיי הנהגים הפקחים והנוסעים קודמים לכל".

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות