טרגדיה באתר בנייה בטירת כרמל: מכולה קרסה על קרוון מגורים של פועלים. במקום 2 הרוגים ועוד 4 פצועים קשה ובינוני

המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות תאונת עבודה קטלנית באתר בנייה ברחוב הפלמ"ח בטירת כרמל במסגרתה נקבע מותם של 2 פועלים ו-3 נוספים נפצעו באורח קשה, כשמכולה התנתקה ונפלה עליהם

 

במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח, בדבר תאונת עבודה באתר בניה ברחוב הפלמ"ח בטירת כרמל במסגרתה מכולה שהתנתקה ממקומה נפלה ומחצה 2 פועלים שמותם נקבע במקום.

המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום.

בתאל ז'נט חבקוק חובשת באחוד הצלה מדווחת מהזירה: "לדברי העובדים במקום מעלית משא קרסה על קראוון (מכולה) של מגורי העובדים והקראוון נפל לחצר מבנה. בשלב זה ישנם שני נפגעים ללא הכרה שעדיין לכודים (מותם נקבע בזירה). כוחות הכיבוי פועלים לחילוצם. כמו הענקנו סיוע בזירה לארבעה פועלים שנפצעו קשה ובינוני".

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ל-6 נפגעים, בהם: 2 שנקבע מותם לפני זמן קצר.

מרמב"ם נמסר: נפגע ראשון הובא לפני דקות אחדות בחדר ההלם בקריה הרפואית רמב"ם כשהוא בהכרה, סובל מפציעות בדרגות חומרה שונות.

נפגע שני נקלט גם הוא בחדר ההלם עם פגיעות שונות, גם הוא בהכרה. נפגע שלישי במצב קשה נקלט ברגעים אלו בחדר ההלם.

 

צילום: איחוד הצלה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות