עו"ד פאחר ביאדסי נבחר לתפקיד מנכ"ל עיריית חיפה. יהיה המנכ"ל הרביעי בתקופת קליש רותם

לאחר חודשיים ללא מנכ"ל עירייה, אושר מינויו של עו"ד פאחר ביאדסי לתפקיד המנכ"ל. שימש בעירייה כדובר העירייה לחברה הערבית

 

הועדה למינוי בכירים שהתכנסה הבוקר הצביעה פה אחד בעד מינויו של פאחר ביאדסי לתפקיד מנכ"ל העירייה, לאחר חודשיים בהם לעירייה אין מנכ"ל. הוא יהיה המנכ",ל הרביעי בקדנציה של ראש העיר קליש רותם.

עו”ד ביאדסי הינו מנכ”ל הרכבל בשנים האחרונות, וגם מכהן כדובר עיריית חיפה לחברה הערבית
ביאדסה:"אני נרגש לקבל על עצמי את התפקיד החשוב והמאתגר הזה. בהזדמנות זו, אני מודעה לראש העיר ולחברי הועדה שהצביעו כולם פה אחד לטובת המינוי ומתחייב לעשות כל שביכולתי לטובת העיר חיפה, העירייה ועובדיה. "

ראש העיר ד״ר עינת קליש רותם: ״בחרתי במועמד עו״ד פאחר ביאדסי לתפקיד מנכ״ל העירייה בהיותו מועמד ראוי, קשוב, חרוץ ומקצועי, מחובר מאוד גם לעיר חיפה וגם לעירייה. הוא מביא איתו ניסיון בניהול, משפטים ותקשורת. במהלך עבודתו כדובר עיריית חיפה לחברה הערבית, הפגין מקצועיות ויכולות של גישור, מנהיגות ומעורבות גדולה, ומהיכרותי העמוקה עימו אני בטוחה כי יצליח במילוי תפקידו כמנכ”ל עיריית חיפה, לרווחת כלל תושבי העיר. דווקא כעת אני מוצאת לנכון להדהד מכאן מסר שממחיש בפועל את הקיום המשותף. מאחלת לפאחר הצלחה רבה במילוי תפקידו”.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות