ראש עיריית קריית ביאליק מבקש לקרוא לפארק החדש בשכונת נאות אפק בשם "פארק צביקה פיק" 

פחות מיממה עם היוודע מותו של היוצר המחונן, צביקה פיק וראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, מציע להנציח את שמו של פיק ולקרוא על שמו את הפארק החדש שמוקם בשכונת "נאות אפק"

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי מבקש לקרוא לפארק החדש בשכונת נאות אפק בשם "פארק צביקה פיק".

דוקורסקי : "אתמול בבוקר הלך לעולמו הזמר והיוצר צביקה פיק, אחד מעמודי התווך של המוזיקה הישראלית. הדור שלי גדל על שיריו של פיק ובהם "מעלה מעלה", "מרי לו", "אהבה בסוף הקיץ", "לגור אתו" , "שיר הפריחה", "אני אוהב אותך לאה", "מת אב ומת אלול ", "אין מדינה לאהבה" ורבים נוספים.

"לפני 5 שנים הופיע צביקה פיק בפסטיבל ביאליק ה-8 לשירה וספרות והלהיב את הקהל בלהיטיו. הקהל ירד מהיציעים לקדמת הבמה ורקד לצלילי שיריו. בכוונתי להציע לוועדת שמות והנצחה העירונית לקרוא את אחד הפארקים החדשים בשכונת "נאות אפק" בשם ״פארק צביקה פיק״ על שם  "המאסטרו" ".

בתמונה: צביקה פיק ז"ל עם ראש העיר אלי דוקורסקי בפסטיבל ביאליק לשירה וספרות. צילום: רריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות