התקבל ערעור המשטרה והמורה מהצפון שחשודה בעבירות מין בתלמידה בת 15 תשאר במעצר. המשטרה: "קיימה עם התלמידה מערכת יחסים זוגית מלאה"

בית המשפט קיבל את ערעור המשטרה והאריך בחמישה ימים את מעצר המורה מהצפון שחשודה בעבירות מין בתלמידה בת 15. לפי המשטרה, בשל מצבה הנפשי הקשה של הנערה, עדיין לא ניתן לגבות עדות ממנה

בית המשפט קיבל הבוקר את ערעור המשטרה והחליט להאריך את מעצר המורה מהצפון, שחשודה בעבירות מין בתלמידתה בת ה-15, בחמישה ימים. המשטרה ערערה על ההחלטה אתמול לשחרר את המורה למעצר בית.

לפי פרקליטתה של הנערה, הנערה ניסתה לשים קץ לחייה פעמיים. במשטרה טוענים שבשל מצבה הנפשי הקשה של הנערה, נם עדיין לא הצליחו לגבות עדות ממנה.

אתמול סיפרה עורכת דינה של הנערה, כי מלבד מסרונים והתכתבויות מיניות ששלחה המורה לתלמידה, המורה שלחה לתלמידה תמונה שלה בעירום חלקי גם.

 

צילום מסך כאן 11

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות