צפו: נוסע תקף בצורה אלימה נהג מטרונית בחיפה וגרם לו לשברים בפניו, כל זאת לעיני ילדיו ואשתו ונוסעים המומים

נוסע שבר את אפו של נהג מטרונית בחיפה וגרם לו לחבלות קשות. הנהג: "ראיתי שבראש שלו להרוג אותי. התפללתי רק שיעזוב אותי. רואים שמדובר בבן אדם שמאומן לפגוע"

נהג בחברת סופרבוס בקו המטרונית בחיפה הותקף ביום ה' (4.8.22) על ידי נוסע. בתעוד המצורף ניתן לראות לראשונה את חומרת האירוע.

הנהג עצר בתחנת המגינים בחיפה ויצא מן התא המאובטח, לאחר ששמע קריאות מן הנוסעים לפתוח את הדלת. אחד הנוסעים ששהה באוטובוס עם אשתו ושני ילדיו הקטנים, צעק על הנהג שיפתח את הדלת מיד. ככל הנראה משום שלא הספיק לרדת. הנהג ביקש מהנוסע, שיפנה אליו בנימוס, והנוסע בתגובה הלם בו בחזה. נהג האוטובוס הודיע לבקרה כי הותקף, אך לא הספיק לסגור את מחיצת הנהג.

הנוסע הוריד את בני משפחתנו ולנגד עיניהם שב ותקף את הנהג (מצ"ב צילום האירוע) תוך שהוא שובר את אפו וגרם לו לחבלות בחזה ובצלעות. הנהג שוחרר לביתו תוך שהוא סובל עדיין מקשיי נשימה. תלונה הוגשה במשטרת חיפה.

א' הנהג שהותקף, סיפר: "כמו מכונית בלי ברקסים הוא נכנס לי בפנים. לא מבין את זה- כבר 'הצגת את עצמך', הכנסת לי, למה לרדת מהאוטובוס ואז לחזור רק בכדי להרביץ לי. מה שיושב לי כל הזמן בראש זה הבכי של הילדה שלו שרואה הכל. לא מבין איזה בן אדם עושה דבר כזה מול הילדים שלו?".
תם פרומוביץ ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "מדובר במקרה אלימות חריג בחומרתו, אך לא מפתיע. אנו עדים לעלייה במקרי התקיפה של נהגים- כ-20% לעומת השנה שעברה- ולא רחוק היום שנהג ישלם בחייו. קל להתעלם ולומר שמדובר במקרים קיצוניים, אך למרבה הבושה, הזלזול בנהגי התחבורה הציבורית מתחיל מלמעלה. לא יעלה על הדעת כי נהגי התחבורה הציבורית עדיין לא מוכרים כעובדי ציבור. נמשיך להיאבק מול הגורמים הרלוונטים להכרה בנהגי האוטובוסים כבעלי מקצוע וכעובדי ציבור, כך שמי שתוקף אותם ישלם מחיר כבד כפי שמשלם מי שתוקף שוטר או רופא".

 

צילום: כוח לעובדים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות