הבוקר התקיימה עצרת מחאה של הצוותים הרפואיים ברמב"ם בעקבות תקיפתה אתמול של הסייעת הסיעודית ע"י מטופל

בעקבות תקיפה של סייעת סיעודית בבית החולים רמב"ם בידי מטופל אתמול אחר הצהריים, התקיימה הבוקר עצרת מחאה ברמב"ם בה לקחו חלק צוותים רפואיים, שקראו ליותר הרתעה מצד מערכות האכיפה והמשפט

 

בעקבות תקיפה של סייעת בבית החולים רמב"ם בידי מטופל אתמול אחר הצהריים, תקיפה שבעקבותיה הסייעת איבדה את הכרתה ופונתה למיון, התקיימה הבוקר בפתח בית החולים עצרת מחאה קצרה של סייעות שמחו נגד האלימות.

בעצרת השתתפה הנהלת בית החולים ונציגים רבים של סקטורים נוספים שבאו לתמוך בסייעות החל מרופאים, דרך אחיות, טכנאים, מנהל ומשק ועוד.

מנהל רמב"ם, פרופ' מיקי הלברטל, אמר בעצרת שהבעיה העיקרית במלחמה באלימות בבתי החולים היא היעדר ההרתעה מצד מערכות האכיפה והמשפט. פרופ' הלברטל הזכיר שרמב"ם היה בית החולים הראשון שהקומה בו נקודת משטרה וכי כעת הוא פועל לנסות להבטיח שנקודת המשטרה תאוייש שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה.

 

צילום: דוברות רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות