בן 45 נורה ברכבו ליד מסגד בעוספיא. אביו בעל מוסך ידוע בחיפה. רכב שרוף אותר ביער סמוך לזירת הרצח

ג'וזף רוחאנא, תושב עוספיא בן 45, נורה כשישב ברכבו סמוך למסגד בישוב. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש, וכעבור זמן קצר נקבע מותו. המשטרה בודקת אם קיים קשר בין היורים לרכב שעלה באש בפארק הכרמל, סמוך למקום הרצח

ממשיכה ביתר שאת האלימות והרצח בחברה הערבית. אמש, נורה ג'וזף רוחאנא, בן 45 מעוספיה, בזמן שישב ברכבו ליד מסגד בשכונת מגוריו. אביו של רוחאנא הוא בעל מוסך מוכר בחיפה. למשטרה לא ידוע על איומים על המשפחה.

לאחר הירי הובא רוחאנא לבית החולים, שם נקבע מותו.

חובש בכיר במד"א, סאלח בדרייה סיפר: "ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וסובל מפציעות חודרות בגופו. העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

כעבור זמן קצר אותר רכב בוער בפארק הכרמל, סמוך לעוספיה, ולוחמי האש מתחנת חיפה הוזעקו לכבות את הדליקה שהתפשטה לכיוון היער. במשטרה בודקים אם הרכב קשור לרצח שאירע ביישוב.

 

צילומים: עמאר אסאדי, כיבוי תחנת חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות