מפכ"ל המשטרה הצטרף הבוקר למאות השוטרים ולוחמי מג"ב שפשטו על עכו, זה היום השני, במבצע גדול למיגור כנופיות הפשע שהשתלטו על העיר וכל האזור

מבצע נגד הפשיעה בעיר עכו - מפכ"ל המשטרה הצטרף הבוקר לכוחות המשטרה הפועלים זה היום השני, במבצע למיגור כנופיות הפשע בעיר עכו

 

בהמשך למבצע הפשיעה המתנהל בעיר העתיקה בעכו אשר קיבל את השם "פרשיית הדייגים", הצטרף הבוקר מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי אל כוחות המשטרה בפעילותם.

מאות שוטרים בהם, שוטרי מחוז חוף, לוחמי מג"ב, יחידת מתפ"א בסיוע כלבנים ממדור בע"ח, רחפנים ויחידת השיטור הימי ממשיכים זה היום השני בפעילות מבצעית בעיר העתיקה בעכו וסביבתה במסגרתה אוכפים השוטרים צווי חיפוש בתחום הסמים והאמל"ח, ביצוע מחסומי דרכים לדרכי הגישה לעיר העתיקה, עיכוב חשודים ועוד.

*המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי:*
"במבצע שימשך כשבוע אנו מעבירים מסר ברור לעבריינים – משטרת ישראל לא תאפשר התבססות של ארגוני פשיעה, לא בעכו העתיקה ולא בשום מקום אחר בארץ. אנו עדים בחודשים האחרונים להתגברות הפעילות המשמעותית שלנו במאבק מול העבריינים לרבות תקיפה כלכלית שמביאה לפגיעה אנושה בארגוני הפשיעה. אנו פועלים בכדי שתושבי עכו השומרים את החוק ירגישו בטוחים בעירם ושמבקרי העיר יהנו מהאזור ללא חשש."

כזכור, בחודשים האחרונים התנהלה ביחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף יחד עם מפלג אכיפה כלכלית/ חוף בלהב 433 וצוות חקירה משותף עם חקירות מס הכנסה חיפה ויחידת החילוט באפוטרופוס הכללי חקירה סמויה שעניינה כנופיה של מחוללי פשיעה, תושבי עכו העתיקה הפועלים במבנה של ארגון פשיעה ממוסד ואלים.

אתמול, עם ההחלטה של מעבר לשלב הגלוי של החקירה מאות שוטרים על בתיהם של עשרות חשודים בעכו העתיקה לשם מעצר ועיכוב החשודים וכן במקביל על עשרות בתי עסק באזורים שונים בארץ בהם, בין היתר נותני שירותים פיננסיים ובנקים לצורך המצאת מסמכים והקפאת יתרות. נעצרו 12 תושבי עכו, ג'דידה מכר, חיפה ומעלות תרשיחא ועוכבו לחקירה 15 חשודים נוספים. בנוסף נתפסו כלי שיט שפעלו במעגנה בעיר עכו, סוסים ועוד אשר שימשו על פי החשד לביצוע העבירות הכלכליות.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות