צפו: ראיון מיוחד עם ראש עיריית קריית ביאליק, המספר על פעילויות הקיץ הרבות בעיר לכל התושבים ועל תנופת ליגת הקטרגל והקמת המגרשים בכל רחבי העיר. וגם יש לו בקשה אחת במיוחד לצעירים

ראיון מיוחד עם ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, שמדבר על שלל הפעילויות ואירועי הקיץ שיש בעיר לכל הגילאים, על ליגת הקטרגל ותנופת בניית המגרשים בעיר, על שיא הנרשמים לקייטנות ויש לו גם פנייה חשובה לצעירות ולצעירים

עיריית קריית ביאליק ורשת המתנסים בעיר הכינו קיץ עשיר מאוד בפעילויות עבור כל הגילאים וכל התושבים בעיר. ממופעי אומנים, הפנינגים, טברנות ועד קייטנות עם הרשמת שיא, ליגת הקטרגל של ראש העיר שסוחפת מעל 1000 צעירות וצעירים ועוד.

על כל זה ועוד מספר ראש העיר, אלי דוקורסקי, בראיון מיוחד שהעניק ל"ניוזים צפון", עם פתיחת הקיץ:

"הכנו בקריית ביאליק קיץ עשיר בפעולות ובפעילויות", אומר דוקורסקי בסיפוק רב ומפרט: "יש מספר שיא של נרשמים השנה לקייטנות הקיץ, שמפעילה רשת המתנ"סים בעיר, יחד עם העירייה. כ-2000 ילדים בגילאי גנים ובתי הספר היסודיים נרשמו למחזור הראשון. למחזור השני נרשמו מעל 1000 ילדים, ובגנים מתקיים גם מחזור שלישי של קייטנות שמתקיים עד אמצע חודש אוגוסט- כשאליו נרשמו 100 ילדי גן.
מלבד זאת, יש לנו קיץ עשיר מאוד בפעילויות: רק בחודש יולי, רשת המתנסים מכינה 18 אירועים, בהם הפנינגים וסרטים לכל המשפחה ותושבי העיר. יש לנו אירועים אחרים שמחלקות העירייה השונות עושות".

את שיא אירועי הקיץ יחגגו בקריית ביאליק לקראת סוף אוגוסט, ב-23, 24 לחודש, במהלכם יתקיימו מספר הופעות לכל התושבים בכל הגילאים- מרותם כהן, לירן דנינו, "הדוד חיים", אביבה אבידן. יהיו שלל אירועים בפארק לב העיר, אליהם מוזמנים כל התושבים.
דוקורסקי אבל מחייך בגאווה כשהוא מזכיר את מה שהוא מכנה: "אירוע שיא המתמשך לאורך כל הקיץ – זו ליגת קטרגל של ראש העיר", הוא מספר בגאווה:  "ליגה בה משתתפות 91 קבוצות עם מעל 1000 נערות, נערים וילדים שמשתתפים באופן פעיל. פשוט כיף לראות את המגרשים שוקקים חיים.
"לקראת הקיץ הכשרנו 6 מגרשי קטרגל עם דשא סינתטי בכל שכונות העיר, בהם מגרש מיני מיני קטרגל לקטנטנים, בפארק ברחוב זבולון. אנחנו מקימים בימים אלו גם קומפלקס של 4 מגרשי קטרגל באורט קריית ביאליק, שעובר שיקום בכ-3 מיליון שקל. נוסיף עוד מגרשי קטרגל בחצרות חטיבות דפנה והבונים ומגרש נוסף יקום לאורך טיילת שמעון פרס".
ואם לא די, מבשר דוקורסקי: "אני שמח לבשר שכבר במהלך הקיץ נפתח את מתחם הפמטרק לרכיבה אתגרית.
יש לנו קיץ עשיר מאוד בפעילויות וכל תושב יכול למצוא את עצמו בפעילות כזאת או אחרת.
"לפני מספר ימים כ-300 תושבים נהנו מערב טברנה. תענוג לראות את התושבים יוצאים ונהנים משפע היצע הפעילויות".

אלא שבתוך כל ההנאות והפעילויות, לראש העיר דוקורסקי יש פנייה ובקשה מיוחדת מצעירות וצעירי העיר: "בטקסי סיום הלימודים של החטיבות והתיכונים, בהם נכחתי, פניתי לתלמידים וביקשתי מהם ליהנות בקיץ אבל להישמר לנפשותיהם. אמרתי להם: 'אני מקבל תמונות של ילדים שמטפסים על ההצללות, שזה סכנת נפשות. תמיד כשאתם יוצאים ועושים את המעשים האלו, תחשבו על אמא ואבא שלכם – כמה תצערו אותם אם חלילה יקרה לכם משהו'.
"אני זוכר את המקרה של אושר אלקובי ז"ל, נער בן 18 ערב גיוסו, שרכב על אופניים חשמליים, דיבר תוך כדי כך בנייד, עשה תאונה עצמית, נפגע קשה מאוד בראשו וכעבור מספר ימים נפטר. איזה צער, סבל וכאב זה להוריו, שהוא היה בן יחיד להוריו.
אז אני פונה לצעירים- לפני שאתם יוצאים תחשבו. תהנו, יש לנו פארקים נפלאים, יש מגרשים, אבל תחשבו לפני שאתם עושים משהו.

"אני באופן אישי מצפה לפגוש אתכם ב-1 בספטמבר בבתי הספר.
אני מאחל לכל התושבים שלנו בקריית ביאליק קיץ עם שפע פעילויות ואתגרים- תסעו, תתאווררו, תטיילו ותמיד תמיד, תשמרו על עצמכם", מסכם ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי.

 

צילום: ניוזים ישראל

 

 

ראיון עם ראש עיריית קריית ביאליק על פעילויות הקיץ בעיר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות