20 חתולים שהוחזקו בתת תנאים ניצלו על-ידי השירות הווטרינרי של עיריית חיפה, כשהוחזקו בדירה ברחוב קלר

בעקבות תלונות על ריח צחנה שעולה מדירה ברחוב קלר בחיפה, בה הוחזקו עשרות חתולים בתת תנאים, הגיעו פקחי השירות הוטרינרי הכירוני וחילצו משם 20 חתולים, שהוחזקו בתנאי תברואה קשים

20 חתולים שהוחזקו בתת תנאים ניצלו על-ידי השירות הווטרינרי של עיריית חיפה

בעקבות פנייה שהגיעה מתושבים, קיבל השרות הווטרינרי בעיריית חיפה מידע על גידול חתולים בתנאים ירודים בדירה בבניין מגורים ברחוב קלר בעיר.

בבירור שנעשה עלה, כי הדיירת, המתגוררת בדירה, הייתה חשודה בעבר בגידול ובמכירת חתולים גזעיים חולים במספר כתובות שונות, אולם עקב מעבר כתובות מהיר, לא אותרה עד היום.

בביקורת שערכו מפקחי השרות הווטרינרי במקום הורגש מפגע ריח של חתולים מחוץ לדלת, אך איש לא פתח את דלת הדירה.

על מנת למנוע את המשך גידולם של החתולים בתנאים תברואתיים ירודים, פנתה הנהלת השירות הווטרינרי למשרד החקלאות לסיוע ואתמול (שלישי, 5.5) הגיעו למקום רופא ומפקחי השירות, יחד עם צוות הפיקוח העירוני ונציגי משרד החקלאות, כשבידיהם צו שופט.

מחזיקת הדירה לא אותרה ובעל הנכס שאותר טלפונית פעל לפתיחתה.
עם פתיחת הדירה אותרו במקום 20 חתולים המוחזקים בתת תנאים בדירה חשוכה וסגורה ובה ריח חזק ביותר של הפרשות חתולים. החתולים הוצאו מהדירה והועברו על ידי נציגי משרד החקלאות למתקן מוגן.

ד"ר יאיר וייס, מנהל השירות הווטרינרי בעיריית חיפה, ציין כי בתקופה האחרונה גידול כלבים וחתולים בתת תנאים, כעסק לצרכי רבייה ומכירה לציבור באלפי שקלים, הפך למכת מדינה. "השרות הווטרינרי בעיריית חיפה רואה ברווחת בעלי החיים שליחות ויעשה ככל שביכולתו לסכל מקרים של סבל לבעלי החיים ברחבי העיר ובכלל", ציין וייס.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות