2 שריפות הלילה בבנייני מגורים בחיפה עם גבר פצוע קשה שנותר לכוד ונזק כבד לרכוש

שתי שריפות הלילה בבנייני מגורים בחיפה: בראשונה בדרך יד לבנים גבר כבן 30 נמצא מחוסר הכרה וחולץ במצב קשה. שריפה שנייה בדירה ברחוב גאולה עם נזק כבד לרכוש בשני המקרים

שני ארועי שריפה עם נזק גדול לדירות הלילה בחיפה: לארוע הראשון הוזנקו לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רב רשף ברק סילם לשריפה בדירת מגורים בקומת הקרקע של מבנה בן 5 קומות ברחוב יד לבנים שבחיפה.
הלוחמים, שמיהרו לפרוץ את דלת הבית החלו בסריקה תחת חום ועשן כבדים ומהר מאוד איתרו גבר כבן 30 ללא הכרה ששרוע על הרצפה, חילצו אותו, כשמצבו מוגדר קשה והוא מפונה לבית החולים להמשך טיפול. הוא פונה מורדם ומונשם לבית החולים. הלוחמים השתלטו על הבעירה ושחררו את העשן מהבית.

למקום הגיע מפקד תחנת חיפה טפסר משנה יצחק סויסה, ובעוד הלוחמים מבצעים פעולות משלימות התקבלה הודעה על שריפה נוספת הפעם ברחוב גאולה, הצוותים יצאו במהירות לכיוון, זיהו להבות ועשן סמיך מהקומות התחתונות של מבנה מגורים שמאיימות על הדיירים במבנה כולו.
הלוחמים בנחישות עצומה ובאמצעות קצף כיבוי השתלטו על השריפה, שחררו את העשן ומנעו פגיעה נוספת בנפש. בארוע זה לא נפגע איש אך נזק כבד נגרם למבנה.

לשני מוקדי השריפות יצא חוקר דליקות של מחוז חוף שקבע כי השריפה ביד לבנים פרצה ככל הנראה בגלל כשל חשמלי במקרר, ובשריפה בגאולה ישנו חשד סביר שפרצה בעקבות כשל במנוע מזגן שהותקן בתוך מרפסת פנימית של בית מגורים.

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות