פתיחת החופש הגדול כמעט והסתיימה באסון בחופי חיפה, כשבני נוער נכנסו לחוף לא מוכרז וכמעט טבעו

מצילי עיריית חיפה הצילו מספר בני נוער מטביעה שבחרו לרחוץ בחוף לא מוכרז, סמוך לחוף הסטודנטים

במהלך יום אתמול חגגו עשרות בני נוער את סיום הלימודים ותחילתו של החופש הגדול בחופי חיפה. רבים מבני הנוער בחרו להיכנס לים, דרומית לחוף הסטודנטים, אזור שבו לא קיימות תחנות הצלה והרחצה בו מסוכנת ואסורה.

תנאי הים באזור זה מסוכנים בשל הבורות העמוקים הנמצאים בקרבת קו החוף והזרמים החזקים הקיימים בו.

מצילי תחנה שש בחוף הסטודנטים שעקבו אחר בני הנוער שנכנסו לים חרף אזהרות המפקחים הבחינו בשעה 14:00 בשמונה בני נוער שהחלו להיסחף לעומק הים.

מנהל התחנה יוסי אריאל הזניק שני מצילים, שיצאו רכובים על אופנוע ים אל עבר הטובעים. בשלב הראשון העמיסו על האסדה הקשורה לאופנוע הים שבעה בני נוער ובמקביל המציל השני נשאר עם הטובע האחרון אותו החזיק בעזרת גלגל הצלה עד שגם זה נאסף ע"י האופנוע.

במהלך היום המשיכו בני נוער רבים להיכנס לים וזאת למרות שמספר הפקחים במקום תוגבר בניסיון למנוע את הכניסה לים באזור המסוכן.

שני מצילים נוספים הגיעו לתגבר את הכוחות והמשיכו בפעולות ההצלה לאורך כל היום כאשר בכל פעם הם מוציאים מספר בני נוער שנכסו יחד לים ונקלעו למצוקה.

מנהל אגף בחופים בעיריית חיפה חיליק אמסלם, שיבח את הפעולות המהירות והמקצועיות של המצילים בזכותן חזרו בני הנוער הביתה בשלום. בדבריו הדגיש חיליק את הסכנה הטמונה בכניסה לים במקום בו לא קיימים שירותי הצלה וביקש מבני הנוער ומכלל המתרחצים שלא לסכן את עצמם לשווא ולהישמע להוראות המצילים והפקחים. אמסלם איחל לבני הנוער חופשה נעימה ובטוחה.

 

צילום אילוסטרציה: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות