סוף עצוב: זוהתה גופתה של ספיר נחום ז"ל. המשטרה הודיעה למשפחה לפני זמן קצר

לאחר מציאת הגופה אמש סמוך לאיבטין, בתום הליך זיהוי שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר נקבע כי מדובר בגופתה של הנעדרת ספיר נחום, הנעדרת מתאריך 2.6.22 מעכו

 

בהמשך להודעה מאתמול בדבר איתור גופה על ידי שוטרי מחוז חוף סמוך ליישוב איבטין. בתום הליך זיהוי שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר נקבע כי מדובר בגופתה של הנעדרת ספיר נחום, הנעדרת מתאריך 2.6.22 מעכו.

במהלך הימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בשילוב לוחמי מג"ב ומתנדבים לאיתורה של ספיר נחום תוך ביצוע חיפושים וסריקות בשטחים נרחבים, בתנאי שטח מורכבים ובשימוש באמצעים טכנולוגיים לרבות מסוקים, רחפנים, כלבנים, פרשים וכוחות רבים. הכוחות פעלו בהתאם להערכות מצב מחוזיות ועל פי תוכנית חלוקה לתאי שטח ומבצעים סריקות באופן רגלי ורכוב.

אתמול, במהלך סריקה חוזרת של שוטרי מחוז חוף בתא שטח סמוך ליישוב איבטין אותרה גופתה של הנעדרת.

בשעות אלו ובמסגרת החקירה המתנהלת ממשיך צוות החקירה של היחידה המרכזית במחוז חוף לחקור ולפעול בזירת העבירה יחד עם גורמים מקצועיים על מנת לאסוף ראיות.

משטרת ישראל פעלה ללא לאות במשך 11 ימים על מנת לאתר את ספיר אולם לצערנו החיפושים הסתיימו בתוצאה טראגית. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה.
נמשיך לחקור את המקרה עד תום.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות