החיפושים אחר ספיר נחום: "הנחת העבודה של המשטרה שהיא בחיים. הופכים כל אבן למצוא אותה"

ממשיכים החיפושים הגדולים אחר ספיר נחום, האם לשני פעוטות שנעלמה ביום חמישי כשנצפתה נכנסת לרכבו של בן זוגה לשעבר, שעצור מאז. מפקד משטרת עכו הבוקר: "הנחת העבודה של המשטרה שספיר בחיים"

ממשיכים החיפושים הנרחבעם עם שעתוף יחידות רבות ומתנדבים אחר ספיר נחון בת ה-24, תושב עכו ואם לשני פעוטות, שנראתה לאחרונה ביום חמישי ליד המעון של בתה ומאז נעלמו עקבותיה.

בבדיקת המשטרה של מצלמות האבטחה נראתה סמוך למעון של בתה בת השנתיים, לאחר שהכניסה אותה ויצאה אל רכב שהמתין לה בחוץ של בן זוגה לשעבר. במצלמות היא נראית נכנסת לרכב, יוצאת ממנו וככל הנראה נכנסת שוב מהדלת האחורית.

בן זוגה לשעבר, המוכר למשטרה ופעיל ברשת החברתית טיקטוק, נעצר לחקירה בחשד שהוא יודע מה עלה בגורלה. הוא נעצר ביום שישי, נחקר ולאחר שהכחיש כל קשר להיעלמותה שוחרר. במוצאי השבת בעקבות מידע מודיעיני נוסף שהשיגה המשטרה הוא נעצר בשנית ומעצרו הוארך.
מפקד תחנת עכו, סנ״צ ניר ג׳מבר אמר במסיבת עיתונאים הבוקר בחפ"ק המשטרתי בכניסה לכפר איבטין, שם מתמקדים החיפושים אחר הנעדרת כי: "הנחת העבודה של המשטרה שספיר בחיים ואנחנו הופכים כל אבן על מנת למצוא אותה בהקדם. זהו היום השני שאנחנו כאן זאת בעקבות אינדיקציות שיש לנו. אתמול נכנסנו למערה – בדקנו ושללנו. יש אנשי מצוע רבים שמסייעים לנו והחיפושים נמשכים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות