שביתת אוטובוסים הבוקר בחיפה המטרונית, טבריה, עפולה ומעלה אדומים ומחאת נהגי אוטובוסים וחסימת כבישים הבוקר בירושלים וחיפה

איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים משבית את תנועת האוטובוסים בערים עפולה, טבריה, חיפה (מטרונית), מעלה אדומים ועוד. ב-6:30 החלו הפגנות נהגים בירושלים (גשר המיתרים) וחיפה (מרכזית לב המפרץ)

שביתת האוטובוסים יצאה לדרך הבוקר:
איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים משבית את תנועת האוטובוסים בערים עפולה, טבריה, חיפה (מטרונית), מעלה אדומים ועוד. ב-6:30 החלו הפגנות נהגים בירושלים (גשר המיתרים) וחיפה (מרכזית לב המפרץ).
אהרון שובש יו"ר ועד הנהגים בחברת סופרבוס: 4000 נהגים ונהגות חסרים בתחבורה הציבורית, ואנחנו הנהגים שמבצעים את העבודה קורעים תחת הנטל בשעות אינסופיות. בלי זמן ללכת לשירותים או להתרענן. היום זה 4000 מחר זה יחמיר. הענף הזה על סף קריסה! אנחנו באיגוד ועדי התחבורה הציבורית שובתים בפעם השלישית ונמשיך לשבות בכל יום שני, עד שהמדינה תתעשת ותבין שאת שכר הנהגים יש לשפר כבר השנה.

צילום: כח לעובדים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות