נתפסה חולייה שאחראית לפריצות לעשרות רבות של בתים באזור הצפון והמרכז בחודשים האחרונים

המשטרה עצרה שני תושבי כפר קאסם ושני תושבי שטחים בחשד כי היו מעורבים במהלך החודשים האחרונים בשורת התפרצויות לעשרות בתים באזור המרכז והצפון

 

במהלך החודשים האחרונים נוהלה חקירה סמויה של היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף כנגד חוליית פורצים אשר ביצעה עשרות התפרצויות לדירות ובתים באזור המרכז והצפון.
עם המעבר לחקירה גלויה עצרו ביום שישי בלשי הימ"ר בג'לג'וליה, שני תושבי עזון עתמה וטאה שבשטחים (24, 32) לאחר שעל פי החשד פרצו לדירות באזור המרכז. בנוסף נעצרה תושבת כפר קאסם (30) בחשד למעורבותה במעשה. לבקשת המשטרה האריך בית משפט השלום בחיפה ביום שישי את מעצרם של החשודים עד לתאריך 2.6.
היום, עם התפתחות החקירה נעצר חשוד נוסף, תושב כפר קאסם (34) אף הוא, בחשד למעורבות בביצוע ההתפרצויות. מחר תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחיפה את הארכת מעצרו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות