חגיגות האליפות הערב בחיפה: כל הסדרי התנועה והחניה באזור ומה צפוי בחגיגות הירוקות של האליפות השנייה ברציפות!

חגיגטת האליפות של מכבי חיפה יחלו ב 18.00, השערים יפתחו ב-17.00. כל הסדרי התנועה, החניה והמלצות המשטרה להגעה לחגיגות האליפות הירוקות שיהיו עם שרית חדד, בניה ברבי ושיר האליפות החדש ועוד

 

היערכות משטרת ישראל לחגיגות אליפות המדינה בכדורגל של קבוצת מכבי חיפה בכיכר הספורט הסמוכה לאצטדיון סמי עופר החל מהשעה 16.00: משטרת ישראל ערוכה עם מאות שוטרים, סדרנים ומאבטחים אשר יתפרשו החל משעות אחר הצהריים בכיכר הספורט תוך הצבת עשרות מצלמות אשר יתעדו את המתרחש, כל זאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי והסדרת התנועה במטרה להבטיח את קיומו התקין של האירוע.

האירוע יחל בשעה 18.00 ושערים לקהל יפתחו החל מהשעה 17.00, צפי לקהל רב ועל כן יש להקדים ההגעה עקב עומסי התנועה הצפויים וכן הבידוק הקפדני בכניסות לאירוע.

להלן הסדרי התנועה הצפויים בערב האירוע:
– מומלץ להשתמש בתחבורה ציבורית ועל זמניה ניתן להתעדכן באמצעות אתרי האינטרנט.
– לציין כי יבוצע תגבור מטרוניות לטובת העברת הקהל למקום האירוע.
– צירי הגישה לאצטדיון יחסמו מכביש 4 לרוטנברג, צומת רחוב קסטרא לעזר ויצמן, רוטנברג וי״א הספורטאים, כולל חסימת הכניסות לשכונת נאות פרס, צומת פלימן לקסטרא וצומת פלימן לי״א הספורטאים, תתאפשר כניסת דיירים בלבד וזאת מהשעה 17.00
– לבאים ברכב פרטי, ניתן לחנות בחניונים הסמוכים לאצטדיון – חניוני הוט, אינטל, מרכז הקונגרסים מצפון וחניון P6 מדרום.
– הכניסה לחניוני האצטדיון P5 ,P4, P2, הינה ללא תשלום ועל בסיס מקום פנוי, חניון P1 שוריין לטובת בעלי תפקידים והפקה.
הצירים המובילים לאצטדיון ייחסמו בהתאם לתפוסת החניונים, למבקשים להמשיך בנסיעה מחיפה לכיוון כביש 4 לדרום, אין להגיע לשכונת נאות פרס אלא להשתמש בציר של פרויד / משה פלימן / צומת מת״מ.
– הכניסה לתושבי השכונה תתאפשר דרך הרחובות עזר וייצמן, יא' הספורטאים ומכביש 4 פנייה ימינה לכביש דרומי לאצטדיון לכיוון ביה״ס.
– החל מהשעה 17.00 לא ניתן לחנות בשכונת נאות פרס למי שאינו תושב המקום, תתקיים אכיפה קפדנית ומוגברת בנושא חנייה במקומות שלא על פי החוק וגרירה במקום.
– לא יתקיימו עבודות דרך בסביבות האיצטדיון, שכונת נאות פרס, כביש 4 ו-2
– בהתאם לכמות הקהל יתכנו שינויים בהסדרי התנועה על כביש 4 ממחלף עתלית /נחל אורן לצפון והתנועה תוסט לכביש 2.

דגשים נוספים:
– לא תותר כניסה עם כלי נשק למעט אנשי משטרה.
– לא תותר הכנסת אלכוהול למקום ולא תותר כניסת אוהדים אשר נמצאים תחת השפעת אלכוהול.
– תבוצע פעילות אכיפה מוגברת כנגד שימוש באמצעים פירוטכניים.

 

חגיגות אליפות גדולות עם מיטב האומנים

 

חיפה תחגוג הערב אליפות שנייה ברציפות!עם הזמרת של המדינה שרית חדד, בניה ברבי שיבצע לראשונה את שיר האליפות הרשמי, פלד ואורחים נוספים.

לרגל זכייתה של קבוצת מכבי חיפה באליפות המדינה בכדורגל בפעם ה- 14, תקיים עיריית חיפה היום ברביעי ה-25.5, חגיגות אליפות החל מהשעה 18:00 בערב ברחבת הפסל, הסמוכה לאצטדיון "סמי עופר".

בחגיגות ישתתפו שחקני הקבוצה והצוות המקצועי של המועדון, ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם ואורחים נוספים נוספים.
במקום יהיו דוכני שתיה ומזון.
הכניסה חופשית!

 

צילום: אתר מכבי חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות