אלו הם צירי התנועה בחיפה שיסגרו לרגל תהלוכת מריה הקדושה שתתקיים היום בעיר ותחל ב-15.00

לתשומת לב הנהגים בחיפה: להלן הסדרי התנועה לקראת תהלוכת מריה הקדושה שתיערך במושבה הגרמנית בחיפה היום, יום ראשון 1.5.22 החל מהשעה 15.00

 

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לאבטחת תהלוכת מריה הקדושה. עשרות שוטרים יאבטחו את התהלוכה לשם שמירת בטחונם של המשתתפים והציבור בכללותו, שמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה, זאת ביום א׳ 1.5.22 בין השעות 16.00 ועד 19.30.

להל״ן הסדרי התנועה ליום התהלוכה:
– החל מהשעה 15.00 לא תתאפשר תנועת כלי רכב על שדרות המגינים מצומת עין דור והתנועה תופנה לשדרות הציונות.
– החל מהשעה 15.30 ועד סיום האירוע לא תתאפשר תנועת כלי רכב על שדרות המגינים מצומת עין דור ועד לצומת שדרות רוטשילד והתנועה תופנה לשדרות הציונות ודרך אלנבי בהתאמה.
– בתוך כך יחסמו לתנועה שדרות בן גוריון בקטע שבין שדרות המגינים / צומת אלנבי ורחוב הגפן, רחוב הגפן יחסם לתנועה בקטע שבין שדרות הציונות לברון הירש וסטלה מאריס, דרך סטלה מאריס לכל אורכה, בנוסף ייחסם לתנועה מרחוב טשרניחובסקי צומת דרך צרפת לכיוון סטלה מאריס.
– צירי התנועה יפתחו בהדרגה עם התקדמות התהלוכה.
– התחבורה הציבורית תופנה לדרכים חלופיות ועל שינויים אלו מומלץ להתעדכן באתרי האינטרנט השונים.

דגשים נוספים:
– לא תותר הקמת דוכני ממכר שונים לרבות אלכוהול.
– לא תותר חניית כלי רכב על ציר התהלוכה וכן לא תתאפשר גישת כלי רכב לציר התהלוכה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות