יום השואה תשפ״ב בנשר: ראש העיר וכ-70 מתנדבים חילקו פרחים לשורדי שואה בביתיהם

בנשר ציינו את יום הזיכרון לשואה ולגבורה על ידי חלוקת פרחים ונרות לכ-500 שורדי שואה בני ובנות העיר. רועי לוי ראש העיר אמר: "זוהי חובתנו כקהילה לקדש את זכר הנספים ולא פחות- לקדש את אלו שעודם איתנו"

 

המחלקה לשירותים חברתיים לא ממתינה ליום הזיכרון לשואה ולגבורה ופועלת למען שורדי השואה בכל ימות השנה במיצוי זכויות, בפעילויות חברתיות במועדון מופ״ת ובשלל פעילויות יעודיות לגיל הזהב.
היום (חמישי) כבכל שנה, יצאו כ-70 מתנדבים ומתנדבות יחד עם ראש העיר רועי לוי, לחלוקת פרחים ונרות זיכרון לשורדי השואה בעיר. הפרוייקט החשוב הוא פרי שיתוף פעולה בין יחידת הנוער העירונית, העמותה למען הקשיש והיחידה להתנדבויות במחלקה לשירותים חברתיים. לא פחות מרגש היה לראות את מנעד ההתנדבות לפרוייקט- בני ובנות שנת השירות בעיר, תלמידי חטיבות הביניים מפרוייקט "רואים אותך" , סטודנטים ונוער מתוכנית קרן אייסף, מטופלים מהיחידה להתמכרויות וגם עובדות ועובדי בנק לאומי MAX מהמגזר העסקי אשר משכנם בעיר נשר.

מלבד המטרה הראשית לחלוק כבוד ביום זה ולשמוע מעט את סיפורם. מתקיימת פה מטרה נעלה של הפגת בדידות, רבים מן השורדים חיים ללא משפחה וללא מכרים, ביקור שכזה הוא אוויר לנשימה עבורם.

רועי לוי ראש העיר נשר אמר: "גם השנה לא ויתרנו על המסורת החשובה של חלוקת פרחים לשורדי השואה בעיר. זוהי חובתנו כקהילה לקדש את זכר הנספים ולא פחות- לקדש את אלו שעודם איתנו, פניהן הקורנות מאושר כאשר אנו מגיעים אליהם עם פרח ומבקשים שיספרו לנו את סיפורם, שווה פז".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות