סגן יו"ר הכנסת, צבי האוזר ביקר באיגוד ערים חיפה להגנת הסביבה והבטיח לפעול לקידום פינוי מפרץ חיפה מהמפעלים המזהמים, לפי תכנית שאישרה הממשלה

סגן יו"ר הכנסת ח"כ צבי האוזר, ביקר השבוע (יום ג') באיגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה ואמר: "בכוונתי לבחון את כל ההיבטים הנדרשים למען קידומו של אזור מפרץ חיפה ולסייע להשגת היעדים כפי שנקבעו בהחלטת הממשלה"

 

סגן יו"ר הכנסת וחבר ועדת חוץ וביטחון ח"כ צבי האוזר, ביקר השבוע (יום ג') באיגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה על מנת להתרשם מקרוב מההיערכות ליישום התכנית לפינוי מפרץ חיפה מהמפעלים המזהמים כפי שאושרה לאחרונה על ידי הממשלה בהתאם למתווה שגובש ע"י האיגוד המקדם את חזון הבראת מפרץ חיפה.

יו"ר איגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה עו"ד שרית שטיינברג גולן ומנכ"לית האיגוד ד"ר ליהי שחר ברמן ביקשו מח"כ צבי האוזר להירתם ולסייע לאיגוד בקידום התכניות לצמיחה אזורית לאחר פינוי מפעלי בז"ן, והתכניות לבנייה, מסחר ותעסוקה שיוקמו במקום המפעלים המזהמים.

עו"ד שטיינברג גולן וד"ר שחר ברמן הדגישו בפני ח"כ האוזר את החשיבות הרבה בקידום פינויים בהקדם האפשרי של המפגעים והסכנות הטמונים במפעלים הממוקמים במפרץ חיפה ולשם כך את הצורך בקביעת מועדים לתכנית לפינוי המפעלים המזהמים.

ח"כ צבי האוזר, לשעבר יו"ר ועדת חוץ וביטחון בכנסת ולשעבר מזכיר הממשלה הביע את התרשמותו מהפעילות האינטנסיבית בנושא פינוי המפעלים המזהמים של איגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה ואמר כי בכוונתו ללמוד לעומק את הנושא ולסייע ככל יכולתו על מנת לפעול להשגת היעדים כפי שנקבעו בהחלטת הממשלה.

בפגישה נטלו חלק מטעם איגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה גם: ד"ר אלה ברלין ואילן זילברמן.

יו"ר האיגוד עו"ד שרית שטיינברג גולן ומנכ"לית האיגוד ד"ר ליהי שחר ברמן , הודו לח"כ צבי האוזר על ביקורו ורצונו לבדוק לעומק את הנושאים שהועלו בביקור.

 

צילום: איגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות