תושב הצפון נעצר בחשד שניסה לגנוב פרטים אישיים של אזרחים ממערכת המוסד לביטוח לאומי. החשש שפעל מטעם משרד חקירות פרטי

תושב הצפון כבן 40 נעצר על ידי להב 433, בחשד לניסיון גניבת נתונים אישיים של אזרחים ממאגר הביטוח הלאומי, ושני מעורבים נוספים עוכבו לחקירה באזהרה

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים ביחידת הסייבר בלהב 433, שהחלה בעקבות העברת מידע על ידי אגף החקירות של הביטוח הלאומי אודות ניסיון לבצע גניבת נתונים אישיים של אזרחים, באמצעות כתובות פיקטיביות של דוא״ל.
מערך הסייבר ואבטחת המידע של הביטוח הלאומי זיהה פעילות חשודה באתרים ועקב אחר הניסיונות לביצוע שליפת הנתונים, ומהניתור עלו מספר חשודים שדלו את המידע עבור משרד חקירות פרטי. עם התפתחות החקירה יחידת הסייבר בלהב 433 ביצעו שימוש במגוון אמצעים טכנולוגים אשר הובילו לזהותם של החשודים תושבי אזור הצפון.

הבוקר (שלישי), עם המעבר לחקירה גלויה, בוצעו חיפושים במספר מוקדים ונעצר על ידי שוטרי הסייבר חשוד בשנות ה-40 לחייו, בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, פגיעה בפרטיות, חדירה למחשב כדי לעבור עבירה אחרת, זיוף בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע, וכן שני מעורבים נוספים עוכבו לחקירה באזהרה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות