יום כיף למשתתפי "אתגר השם" בבריכה הציבורית של חיפה- "גלי חיפה"

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: ״אני שמחה לראות כאן, בבריכה העירונית שלנו, את תושבי חיפה מכל שכונות העיר, נהנים מהמתקנים הנפלאים של "גלי חיפה" וכל זה במחירים שווים לכל כיס". אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "אלפי אנשים הגיעו היום להנות מהבריכה הציבורית של חיפה, וזה מראה שמחמם את הלב. לא רק המשפחות שנכחו היום ביום הכיף זכו, כל העיר זכתה"

את זה שנבחר שם חדש לבריכת הספורטן – לפני כחודש, והיא נקראת מעתה "גלי חיפה", כבר כולם יודעים ומשננים. כזכור, עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה, יצאו לפני כחודש בתחרות "אתגר השם", בה הן קוראות לתושבי חיפה, להציע שמות לבריכה הציבורית. מעל 2000 הצעות הוצעו על ידי תושבי העיר.

כל המשתתפים "באתגר השם", הוזמנו היום (יום ד'), ליום כיף משפחתי, שכלל שימוש בבריכה ובמתקני המועדון, פעילויות לכל המשפחה ולילדים, מתנפחים, סדנאות יצירה, דוכנים, הופעות ושלל פעילויות נוספות. באירוע השתתפו אלפי תושבים אשר הציעו שם חדש לבריכה הציבורית. במהלך האירוע התקיים טקס, בהשתתפות ראש העיר, הגברת עינת קליש רותם, אשר העניקה לשלושת הזוכים במקומות הראשונים, מנויים חינם למשך שנה, ל"גלי חיפה".

במסגרת "אתגר השם" החדש שנבחר, המתחם יעבור תהליך מיתוג מחדש, ממתחם "הספורטן", למתחם "גלי חיפה", ב- 3 שפות!

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: ״אני שמחה לראות כאן, בבריכה העירונית שלנו, את תושבי חיפה מכל שכונות העיר, נהנים מהמתקנים הנפלאים של "גלי חיפה" וכל זה במחירים שווים לכל כיס ולרווחת תושבי חיפה באשר הם, העיר חיפה זכתה, בבריכה ציבורית, שלא היתה כאן שנים רבות. תודה לנחשון צוק ממלא מקומי שהגה את הרעיון ולחברה הכלכלית לחיפה, שמוציאה אותו אל הפועל".

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "אלפי אנשים הגיעו היום להנות מהבריכה הציבורית של חיפה, וזה מראה שמחמם את הלב. לא רק המשפחות שנכחו היום ביום הכיף זכו, כל העיר זכתה. בימים אלו מתקיים לצד הפעילות הרגילה עבודות חידוש וריענון של המתחם, ואני מקווה שממש בהקדם יעמוד לרשות תושבי חיפה והמנויים מתקן ספורט ברמה הגבוהה ביותר, במחירים שווים לכל כיס״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות