שריפה גדולה במחסן עצים ברחוב החרמש בצ'ק פוסט בחיפה. לוחמי האש מנסים למנוע התפשטות הלהבות הגדולות

שריפה גדולה במחסן עצים ברחוב החרמש בצ'ק פוסט. ערימת משטחי עץ גבוהה שבוערת בעוצמה חזקה מאוד כאשר לוחמי האש פועלים כעת להגנה על מבנים סמוכים, צוותים נוספים בדרכם למקום

לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רשף איתן ריפה פועלים בשעה זו בשריפה גדולה של מחסן עצים ברחוב החרמש באזור תעשיה הצ'ק פוסט שבחיפה. השריפה נראית גדולה והלהבה בולטת אך ככל הידוע אין אנשים במקום ואין סכנה להתפשטות.

השריפה היא של ערימת משטחי עץ גבוהה שבוערת בעוצמה חזקה מאוד כאשר לוחמי האש פועלים כעת להגנה על מבנים סמוכים, צוותים נוספים בדרכם למקום.

מפקד תחנת חיפה טפסר משנה סויסה יצחק הגיע למקום ונטל את הפיקוד על השריפה. המפקד מדווח על אלפי משטחים העולים באש בנוסף לרוחות חזקות המקשות על מאמצי הכיבוי.

לוחמי האש ממשיכים בהגנה על מבנים סמוכים וצוותים רבים הכוללים רכבי אספקות מים נמצאים בדרכם למקום מכל רחבי המחוז לסייע בכיבוי האש.

 

צילום: איציק גולדשטיין

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות