טרגדיה בישוב האקולוגי אדמה: ילדה כבת 3 נספתה בשריפה שפרצה בבית ביישוב. גבר ואישה נוספים במצב קשה

שריפה פרצה הבוקר בבית ביישוב האקולוגי אדמה בגליל המערבי, בו שהתה משפחה מהמרכז שהתארחה שם. הילדה בת ה-3 נלכדה באחד החדרים, וצוות מד"א חילץ אותה כשהיא ללא רוח חיים. אישה בת 44 פונתה לרמב"ם במצב קשה וגבר בן 45 פונה במצב בינוני לבית החולים בנהריה

ילדה בת שלוש ממרכז הארץ נספתה היום בשריפת בית עץ ביישוב האקולוגי אדמה בגליל המערבי.

צוותי כיבוי רבים מתחנת גליל מרכזי וכן ממחוז חוף הוזעקו למקום בסביבות השעה 07:00, וראו בית בוער לחלוטין. כחלק מסריקות לאיתור לכודים, נמצאה הילדה כשהיא לכודה באחד החדרים. היא חולצה מהמקום ללא רוח חיים.

כאמור, לאחר חילוץ ממושך, חובשים ופראמדיקים של מד"א, קובעים את מותה של ילדה כבת 3 שחולצה ללא סימני חיים, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם, אשה כבת 44 במצב קשה יציב, בהכרה מלאה, עם כוויות בדרגה ב' ולאחר ששאפה עשן. ולמרכז הרפואי לגליל בנהריה, גבר כבן 45 במצב בינוני, עם כוויות בדרגהב' בגב ובגפיים.

חובש בכיר במד"א חסיב שחאדה ופאראמדיק מד"א שלום טיקושבילי, סיפור: "מדובר בארוע קשה, כשהגענו למקום, ראינו אש ועשן שיוצאים מבית מגורים, ושכנים שהיו מסביב, מהבית יצא ילד כבן 6 שלא נפגע וגבר ואשה שסבלו מכוויות ולאחר ששאפו עשן, הם סיפרו שבבית ישנה ילדה כבת 3 , האש עדיין בערה ולא ניתן היה להכנס לבית, לאחר שהכיבוי הגיעו, כיבו את האש וניתן היה להכנס לבית, הילדה חולצה כשהיא ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. את האשה פינינו במסוק מד"א לבית חולים רמב"ם כשמצבה קשה, ואת הגבר במצב בינוני לבית חולים בנהריה."

 

צילום: דוברות כיבוי צפון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות