תושב זיכרון יעקב בן 43 נעצר בחשד כי היכה ואיים על ילדיו באופן קבוע

היכה את ילדיו, איים לפגוע בהם שלא כדין ונהג בהם באלימות קשה במשך תקופה ארוכה- הבוקר הוגשה הצהרת תובע נגד האב החשוד תושב זיכרון יעקב על ידי פרקליטות מחוז חיפה

 

המשטרה פתחה בחקירה במהלך חודש 02/2022 לאחר שהתקבל דיווח על חשוד אשר נהג באלימות עם ילדיו בכך שהכה אותם, איים עליהם באורח קבע.

עם התקדמות החקירה החשוד (בן 43) מזיכרון יעקב, נעצר במהלך חודש 03/2022 והובא בפני בית משפט השלום בחדרה שהאריך את מעצר מעת לעת, כאמור הבוקר הוגשה הצהרת תובע נגדו ע"י פרקליטות מחוז חיפה בגין המיוחס לו כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום חמור בהתאם.

במשטרה מסרו: "משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו והיא פועלת נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות