עיריית קריית ביאליק למען ביטחון התושבים: חולק נשק לפקחי השיטור העירוני

לאור הפיגועים האחרונים שאירעו ברחבי המדינה, חולק ביום ראשון נשק אישי לפקחי הרשות המשתתפים בשיטור העירוני. כעת בוחנת העירייה גם הצמדת נשקים לכלל פקחי העירייה

במסגרת ההערכות העירונית להגברת הביטחון האישי של תושבי העיר, במיוחד לאור הפיגועים האחרונים שאירעו ברחבי המדינה, חולק ביום ראשון נשק אישי לפקחי הרשות המשתתפים בשיטור העירוני.

הפקחים עברו באחרונה הכשרה מיוחדת לנשיאת הנשק ותרגלו את השימוש בו במטווחים.

כידוע, בשיטור העירוני משתתפים בצוותא שוטרי תחנת זבולון ופקחי העירייה, כאשר לאורך השנים היה חוסר איזון עקב העובדה שהשוטרים היו מצוידים בנשק ועל פקחי הרשות נאסרה נשיאת נשק.

לאור פניות העירייה למשרד לביטחון פנים אושרה נשיאת נשק לפקחי העירייה המשתתפים בשיטור העירוני.

כעת בוחנת העירייה גם הצמדת נשקים לכלל פקחי העירייה לאור התערערות המצב הביטחוני במדינה.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "זו תוספת נכבדת בסל שירותי הביטחון שהעירייה נותנת לתושבים.  אני מקווה שלעולם לא תצטרכו לעשות שימוש בנשק זה, אך אין לי ספק שאם בכל זאת תעשו בו שימוש, זה יהיה שימוש מושכל בהתאם להנחיות".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות