2 תושביי קריית אתא ומוצקין מצאו דרך מתוחכמת להונות עשרות בעלי עסקים ואזרחים תמימים וגנבו מהם מאות אלפי שקלים

הונאה מתוחכמת של בעלי עסקים ואזרחים תמימים בהיקף של מאות אלפי שקלים נחשפה, החשודים מקריית מוצקין וקריית אתא נעצרו והבוקר הוגשה נגדם הצהרת תובע

 

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודשיים וחצי, עם קבלת מס' תלונות מבעלי עסקים ואזרחים בעלי כרטיסי אשראי מכל הארץ, בדבר חשד לביצוע הונאה באמצעות פרטי כרטיסי אשראי גנובים.

מהחקירה, שנוהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) מרחב כרמל, עולה כי החשודים התקשרו למסעדות בכל רחבי הארץ, הציגו את עצמם כאנשי בטחון של חברת אשראי ועדכנו את עובדי המסעדה כי היתה בעיה בכרטיס האשראי של לקוחות עמו בצעו את הרכישה ביקשו מהם את המספר הטלפון ממנו הלקוח התקשר ואף וידאו עמם את סכום העסקה.

בהמשך לאמור, החשודים התקשרו לבעלי כרטיסי האשראי הציגו את עצמם כעובדים באותה המסעדה שזה עתה הלקוח הזמין ממנה אוכל ועדכנו את בעל הכרטיס כי עקב בעיית תקשורת כרטיס האשראי לא עבר וביקשו את פרטי כרטיס האשראי פעם נוספת.

משהגיעו לידם פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות, החשודים רכשו באמצעותם מוצרים שונים ובהם כלי עבודה, מוצרי מזון לחיות ומוצרים שונים לבית בהיקף של מאות אלפי שקלים.

על מנת לטשטש את עקבותיהם, החשודים שלחו מונית על מנת לאסוף את הציוד שרכשו באמצעות פרטי כרטיסי האשראי שהשיגו, כאשר הם ביקשו מנהג המונית להניח את הסחורה שקנו בנקודה מסויימת שם המתינו וכאשר וידאו שאיש לא עוקב אחריהם, הזמינו מונית נוספת עד להבאת הסחורה ליעדים שונים.

כאמור, בתום חקירה מאומצת, שכללה פעולות חקירה מגוונות לצד שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לפני כחודש וחצי, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב כרמל (יל"פ), עצרו את שני החשודים, תושב קרית אתא ותושב קרית מוצקין, (24,35) כשברשותם סחורה גנובה שעפ"י החשד רכשו באמצעות אותם פרטי כרטיסי האשראי שהשיגו במרמה, זמן קצר טרם מעצרם.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה נגדם חטיבת התביעות של משטרת ישראל, הצהרת תובע כאשר בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות